Toplana kontroliše temperaturu u stanovima
Oni po slučajnom izboru obiđu dva do tri stana na nižim i isto toliko na višim spratovima. Građani koji su nam se žalili da im je hladno u stanovima i pored toga što sada plaćaju grejanje za trećinu više tvrde da je posebno hladno u jutarnjim satima i da merenja neće biti validna jer se stanovi do popodnevnih sati dovoljno ugreju.
Portparolka "Toplane", Ivana Stanimirović kaže da su radnici krenuli u organizovano kontrolno merenje od Novog naselja. "Kontrolno merenje će se obavljati kontinuirano u svim stambenim objektima priključenim na toplifikacioni sistem grada. Kako ne bi dolazilo do zloupotrebe ove akcije od strane drugih osoba, obaveštavamo naše korisnike da će naši radnici nositi narandžaste fluorescentne prsluke s obeležjem Toplane prilikom kontrolnog merenja", navodi Stanimirovićeva.
Za angažman studenata Toplana je izdvojila 240 hiljada dinara.
Uključuju šporet da bi se dogrejali
Građani sa Avijacije i Detelinare požalili su nam se da već nedelju dana imaju problema sa grejanjem. Sugrađanka sa Detelinare kaže da je pre toga grejanje bilo dobro.
"Kad se pipne radijator, to je mlako. Ja čak uključujem i ringlu da bih se ugrejala. Na toj temperaturi se ne može boraviti u stanu. Ajde još kad se čovek kreće i kad radi nešto, ali morate da se dobro obučete ili pokrijete da biste sedeli".
Pojedini Novosađani se žale i da radnici Toplane ne reaguju na njihove pozive.
"Zovemo toplanu poslednjih 24 sata, i do danas se niko nije pojavio. Svaki put kad ih pozovem, kažu da je zabeleženo i da će ekipa biti poslata na teren. Svaki put mi ponovo uzmu podatke, a niko se ne pojavljuje".
Još jedna Novosađanka nam je ispričala da ukoliko radnici i dođu, to ne garantuje da će se grejanje poboljšati.
"Radnici dođu, kažu da je sve u redu što se tiče protoka, a nama su i dalje hladni radijatori i to u bilo koje doba dana. Kada je bilo devet stepeni napolju, oni su nam obrazložili da je protok slabiji zbog spoljne temperature, ali kada je minus napolju, stanje je potpuno isto".
U Toplani navode da potrošači sve informacije mogu dobiti na brojeve 0800 100 021 ili na brojeve 420 853 i 423 712, a mogu i lično da dođu na prvi sprat Spensa.
Komentari 80
nikola
Tijana Romanov
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar