Sultanov je za TV Prvu rekao da je ta kompanija spremna da krajem juna ili početkom jula stavi prvi kilometar kolovoza na brzu prugu na deonici Stara Pazova-Novi Sad, koja je deo brze pruge od Beograda do Budimpešte.
On je rekao da je u toku izgradnja najvećeg železničkog objekta, odnosno tunela i vijadukta na Fruškoj gori. Reč je o, kako je kazao, izgradnji dve cevi tunela od 2,2 kilometra koji se nastavlja na vijadukt od 3,2 kilometara i biće osposobljen za brzine od 200 kilometara na sat.
"To je najteža deonica od Beograda do Budimpešte i radovi idu punom parom", naveo je Sultanov.
Prema njegovim rečima, radovi iz ruskog kredita od 800 miliona dolara uz srpsko učešće od 140 miliona dolara idu odlično, mada ima problema zbog imovinskih pitanja.
Kako je naveo, iz tog kredita nabavljeno je 27 dizel motornih vozova vrednosti 100 miliona dolara i svi su u saobraćaju, a svaki ima po 160 putničkih mesta.
Vijadukt i tunel bi trebalo da budu završeni za četiri godine, a tokom druge faze radova na ovoj deonici biće rekonstruisana postojeća pruga, a gradiće se i novi kolosek u dužini od 40 kilometara.
Detaljnije o radovima možete pročitati
OVDE, a o tunelu koji je najteža deonica za izgradnju -
OVDE.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 45
Tata Ikun
Чортановци
То се може видети у плановима на инђијском сајту.
Требало би инсистирати, да селима, ипак, остану станице.
Па ни на Западу, брзом пругом не иду само експрес возови, него и локални, поготово кад постоје дупли колосеци.
Бешчани, заједно са чортановчанима, морали би да инсистирају да им остану станице, јер поред целокупне инвестиције, шта значи уштеда у једној станици, а народу би то пуно значило.
vslv
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar