Centar za žalbe potrošača dnevno primi od pet do sedam pritužbi građana, pre svega na belu tehniku, odeću i obuću. Predsednik Udruženja za zaštitu potrošača Goran Papović kaže da se broj žalbi udvostručio, dok se za isto toliko smanjila zainteresovanost trgovaca da izađu kupcima u susret.
"Kada to kažem mislim prvenstveno na to da mnogi trgovci ne žele da čuju ni jedno slovo novog Zakona o zaštiti potrošača i misle da su još uvek zaštićeni kao beli medvedi i da nema ko to da sprovodi i generalno ih ne interesuju potrošači", smatra Papović.
On dodaje da je jedan od mogućih razloga to što niko nikad sudski nije bio kažnjen zbog kršenja prava potrošača. Zbog toga u Udruženju planiraju da na osnovu žalbi građana u skorijem periodu naprave rang listu loših trgovaca.
Komentari 3
vladimir
Maki
trgovac
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar