Novosadska Toplana moli građane da, do zvaničnog početka grejne sezone, ne upućuju reklamacije na kvalitet usluge grejanja.
"Zbog složenosti tehničkog sistema, svi raspoloživi resursi Novosadske toplane maksimalno su angažovani na aktivnostima toplih proba radi obezbeđivanja adekvatne isporuke toplotne energije za grejanje. Tokom trajanja toplih proba korisnici treba da obrate pažnju na ispravnost i funkcionalnost kućnih instalacija i da se, u slučaju curenja na istim, obrate nadležnoj službi Preduzeća na broj telefona 4881-105. Zbog hitnosti intervenicije korisnicima je broj na raspolaganju 24 sata i isključivo za ovu vrstu prijave", poručuju u Toplani.
Za sve ostale informacije građani se mogu obratiti besplatnim pozivom na broj 0800-100-021 ili pozivanjem brojeva 423-712 i 420-853 Odseka za odnose s potrošačima, ili doći lično u prostorije Odseka u Ulici Vladimira Nikolića broj 1, radnim danima od sedam do 20 časova i subotom od osam do 13 časova.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 15
@Dixie
Dixie
!!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar