Iz Novosadske toplane su naveli da su se stekli uslovi i da je grejna sezona počela nakon uspešno završenih toplih proba.
Građani reklamacije na kvalitet grejanja mogu podneti Korisničkom centru, pozivom na besplatni broj 0800-100-021 i na brojeve 423-712 i 420-853, svakog dana od 6 do 22 sata.
Takođe, mogu doći lično u prostorije Korisničkog centra u Ulici Vladimira Nikolića 1, radnim danima od 7 do 20 časova i subotom od 8 do 13 časova.
Iz Toplane navode da, na početku grejne sezone, građani treba da obrate pažnju na ispravnost i funkcionalnost kućnih instalacija, te da se ako dođe do curenja obrate Novosadskoj toplani na broj telefona 4881-105, koji im je zbog hitnosti intervencije na raspolaganju 24 sata, isključivo za te prijave.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 8
Centralno grejanje
Plaćamo grejanje preko cele godine i hoćemo da ga imamo kada je potrebno, a ne da pare idu takvim botovima, kao što si ti.
xoro
Milica
Gunduliceva ulica bez grejanja!
Godilo bi uvece i ujutro!
Nadam se brzom ukjlucenju
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar