Osim uočljivih zakrpa i pukotina, asfalt je prepun ulegnuća, zbog čega vožnja nije nimalo prijatna.
Kada u takvo ulegnuće uletite tokom vožnje, pogotovo noću, na trenutak kao da izgubite kontrolu nad vozilom, priča za "Blic" subotički taksista Zvonimir Ivanković.
"Na tim deonicama se još vide linije iz vremena kada je traka bila dvosmerna i nekadašnja centralna linija i krajnje linije. Asfalt je u poslednjih 10 godina samo krpljen. Vide se tri-četiri drugačije boje zakrpa. U starom automobilu mi se sve treslo u toku vožnje tim delom autputa, a sada imam novija kola, pa se manje oseti", kaže Ivanković.
On izdvaja primer koji je doživeo dok je vozio mušteriju do Novog Sada.
"Kada smo izašli iz Subotice i naišli na lošu deonicu, putnik se stresao i rekao da je osetio turbulenciju. Sve se zatreslo kao da smo u avionu. Najviše ima ulegnuća u boji asfalta, pa su gotovo nevidljiva. Teško ih je videti golim okom, ali se jako osete tokom vožnje. Jako velike rupe nisam primetio, ali napuklina i ulegnuća zaista ima mnogo", kaže Ivanković.
V.d. direktora "Puteva Srbije" Zoran Drobnjak priznaje da je auto-put od Subotice do Novog Sada u veoma lošem stanju.
"Sledeće godine trebalo bi da za Koridor 10 uzmemo od Svetske banke kredit od 16 miliona evra i sredimo kompletan auto-put od Horgoša do Novog Sada. Do tada ćemo nastojati da popravimo stanje putem redovnog održavanja", navodi Drobnjak.
Ostatak teksta čitajte u današnjem izdanju Blica.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 18
VladaN
od danas do sutra
Tasa 1951
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar