FOTO: Predstavljena knjiga "Digitalni Pre-Marketing" Dragana Varagića

Promocija knjige "Digitalni Pre-Marketing" marketinškog stručnjaka Dragana Varagića održana je večeras u Radio kafeu.
FOTO: Predstavljena knjiga "Digitalni Pre-Marketing" Dragana Varagića
Foto: 021.rs
Koji su to preduslovi za dolazak do značajnih rezultata iz oblasti digitalnog marketinga i koliko je važna promena načina razmišljanja o samom marketingu, deo su udžbenika čije je štivo namenjeno preduzetnicima, privrednicima, startapima, vlasnicima kompanija, menadžerima, marketing menadžerima, PR menadžerima, menadžerima prodaje, IT menadžerima, studentima, ali i svima koji su zainteresovani za oblast marketinga i PR-a. 
 
Varagić za 021.rs objašnjava da je knjiga namenjana svima koji hoće i moraju da nauče priču o marketingu. "Namenjena je svim ciljnim grupama, naročito firmama, počevši od vlasnika, menadžmenta, pa naniže. Jedno od osnovnih pravila je da marketing nije samo posao marketing odeljenja, već cele firme. Upravo u knjizi kroz primere pokazuje se zašto je uključenost svih toliko važna", navodi on.
 
Knigu je nazvao "Digitalni Pre-Marketing" jer se bavi preduslovima koji su nužni da bi oni koji žele da se bave biznisom, došli do značajno boljih rezultata u odnosu na trenutne. "U knjizi objašnjavam devet grupa preduslova i načina kako da kompanija dođe do poboljšanja rezultata. Da biste došli do boljih rezultata, morate nešto da menjate. Najjednostavnije je promeniti način razmišljanja o tome šta vi radite, šta je to što je problem i kako doći do rešenja. Knjiga se u osnovi bavi promenom načina razmišljanja o poslu", navodi autor za naš portal.
 
U knjizi se kroz primere objašnjava zašto se ne treba fokusirati nužno na načine kako korisniku prodati nešto, već na to kako ga zadržati, da korisnik bude zadovoljan.
 
Blogerka, internacionalna strateškinja i predavačica iz oblasti poslovne primene interneta Dragana Đermanović preporučuje knjigu jer, kako kaže, predstavlja "skup najsveobuhvatnijeg znanja na temu biznisa marketinga i marketinga za uspešan biznis".
 
Digitalni strateg Lazar Džamić rekao je da se u knjizi nalazi korisna sinteza četiri velike oblasti strategije (poslovna, digitalna, komercijalna i komunikaciona), stotine knjiga i hiljade sajtova, za primenu u praksi.
 
Dragan Varagić se dvadeset godina profesionalno bavi internet marketingom, a pre ove, objavio je 2002. godine prvu knjigu iz te oblasti. Radi kao konsultant za elektronsko poslovanje i predavač je od 1998. godine. Do sada je radio sa preko 100 domaćih i internacionalnih kompanija.
 
Knjigu "Digitalni Pre-Marketing" prate dva istoimena video seminara, o čemu više OVDE. Samu knjigu možete poručiti OVDE.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti