Peticija i primedbe građana na plan gradnje garaža na Limanima u četvrtak pred Komisijom
Oni podsećaju građane, koji su se u velikom broju letos odazvali pozivu i potpisali peticuju protiv plana, da su urbanisti planirali izgradnju garaža na Limanima umesto trenutnih parkinga, izgradnju predškolske ustanove umesto parka i dečjeg igrališta, izgradnju ugostiteljskog objekta u Limanskom parku, izgradnju saobraćajnice kroz Limanski park, od Mosta slobode do Kineske četvrti, izgradnju zgrade poreske uprave i druge izmene.
"Pozivamo sve građane koji se protive ovim izmenama, oduzimanju javnih parcela i uništavanju Limana da dođu na javnu raspravu u Gradsku skupštinu", stoji u pozivu Inicijative "Ne damo park - ulice Boška Buhe i Milice Stojadinović protiv betoniranja".
Kada će tačno početi sednica biće naknadno objavljeno.
Stanovnici Limana su se prvenstveno pobunili zbog plana da se u ovom delu grada izgradi osam javnih garaža. Lokacije na kojima bi, prema dokumentu, trebalo da budu izgrađene garaže su: Ulica Veljka Petrovića, Milice Stojadinović Srpkinje, ugao Bulevara despota Stefana i Šekspirove, ugao Narodnog fronta i Šekspirove, ugao Narodnog fronta i Balzakove, između ulica Ive Andrića i Heroja Pinkija, ispod planiranih objekata Univerziteta u Novom Sadu, te u okviru Kampusa.
O tome šta se sve planira ovim planom pročitajte OVDE, a o dosadašnjim akcijama građana protiv urbanističkog uništavanja Limana možete više pročitati OVDE. Takođe, OVDE možete pismo koje su stanari Limana poslali gradonačelniku.
Podsetimo još da su zahteve Limanaca da se ne uništava ovaj kvart gradski čelnici odbacili uglavnom dovodeći taj protest u vezu sa delovanjem opozicije. Jedini vid pokušaja razgovora i nalaženja rešenja između građana i vlasti bio je u jednoj emisiji na RTV, o čemu više pročitajte OVDE.
Komentari 25
Nebojša
Mercator se prodaje pa neka ga kupe i naprave garažu a pored njega je i građena garaza koja i ne radi.
Da imaju iole znanja i obrazovanja bez kuoljenih dioloma i da nis politicki vec znanjem na funkcijama onda svakako da bi se grad rasteretio teškog saobracaja onda bi se uradilo sledece:
Bulevar produžetak iz Futoga do izlaska iz Begeča
Bulevar sentandrejski do Čeneja
Bulevar do Bačkog Jarka
Fruškogorski koridor(država)
MOST Begeč Beočin koji bi sav saobracaj usmerio van grada
Ne zaboravite da su Bulevar Evrope prema autoputu koji je bio projektovan celom dužinom kao autoput sa 3 trake skasapljen na samo po 2 trake i sa malim kružnim tokom pre mosta pa je krkljanac neminovan svaki dan i totalno zagušenje
Produžiti bulevar kejom izgradnjom mosta preko kanala do nadvoznjaka za stari Kaćki put a stari Kaćki put napraviti sa po dve trake u svakom smeru.
PA TEK ONDA NA KRAJU BI MOŽDA TREBAO DA SE GRADI OVAJ MOST PREKO RIBARCA KAO POSLEDNJI VELIKI PROJEKAT.
TELEP NEMA KANALIZACIJU KAO I MNOGI DELOVI GRADA.
Zligor
Cale
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar