Naime, građani su ovog meseca dobili obračun za prethodna tri kvartala 2018. godine, kao i obaveštenje za stara dugovanja koja su nastala dok je evidenciju i poslove naplate nadoknade za odvodnjavanje vodila Poreska uprava (od 2011. do kraja 2016. godine).
Kako se navodi u obaveštenju koje stoji na sajtu "Voda Vojvodine", "Vode Vojvodine" za period od 2011. do kraja 2016. godine ne poseduje evidenciju o uplatama, pa se zahtev za usaglašavanje stanja i osporavanje duga može podneti samo ukoliko građani imaju uplatnice iz tog perioda.
"Napominjemo da bi naknadu trebalo platiti u roku od 15 dana, od dana prijema. Posle tog roka zaračunava se zakonska kamata pa se dešava da korisnici izmire osnovni dug, a ostane im kamata koja stvara novi dug", navodi se u
obaveštenju na sajtu.
Svi koji imaju žalbe mogu da pozovu preduzeće na brojeve telefona: 0800 21 21 21, 021 4881 – 590, 4881 – 592, 4881 – 539 i 4881 – 433.
Podsetimo, često se javljaju greške na rešenjima za odvodnjavanje, a zbog kojih građani nekada i duplo plaćaju ovu uslugu. Kako je 021 pisao, rešenja nekad stižu i građanima koji nemaju nikakvu vezu sa melioracionim područjem, poljoprivrednim zemljištem i imaju kanalizaciju, a rešenja su stizala i preminulima. O tome čitajte
OVDE.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 8
Dragan
Đorđe
Đorđe
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar