Kako navodi za "Dnevnik", radi se o 13 lokala koji gledaju na Ulicu Bate Brkića i rušiće se ceo jedan polured tezgi, sve do drugog reda, a da li je to konačno, znaće se prilikom izvođenja radova.
"Imam 13 lokala i da bismo nekako obeštetili te ljude koi su u zakupu, odlučili smo se za varijantu za koju nam ne trebaju posebne građevinske dozvole, tačnije za montažno-demontažni sistem. Trenutno se radi metalna konstrukcija koja će se sastojati od postavljnih 'kioska', a odlučili smo se da ih izmestimo uz tu kosinu jer je to jedini dovoljno dugačak pravac u koji možemo da preselimo sve lokale. Osim toga, sledeća kosina, koja se naslanja na tu gde će biti 'kiosci', pripada susednom placu, koji bi jednog dana trebalo da se pripoji pijaci te je to bio logičan potez", navodi Bajić za "Dnevnik".
Biće preseljeni prodavci sira, jaja i živine koji koriste vitrine. Zato se i pravi nadstrešnica, pod uglom od 15 stepeni u odnosu na lokale i na taj način će se prvenstveno zaštititi zakupci i kupci koji dođu da pazare, a usput će se zaštititi i same vitrine od propadanja.
"Sa zakupcima robnog dela imali smo načelni dogovor da se presele na nove postojeće tezge, ali su na jednom sastanku izrazili želju da ostanu tu gde jesu i nemam ništa protiv. Tako da će zelena pijaca biti podeljena u dva dela, dok će između biti smešten rodni deo i to ne remeti ničiji rad. Zakupci sve vreme rade, a samo nekoliko njih s robnog dela neće raditi možda četiri do pet dana, kada budemo pri kraju radova, dok oni sa zelenog dela neće raditi možda samo jedan", poručio je Bajić.
Donet je kontejner koji će služiti kao prostor za frižider za robu koju zakupci drže u magacinu, poput sira i jaja, dok će drugi kontejner pokušati da povežu s gradskom kanalizacijom da bi na dva mesta imali sanitarni čvor. Pijaca sada prostorno raste, te je besmisleno ići 150 metara s jednog kraja na drugi zbog sanitarnog čvora.
"Siguran sam u to da preseljenje neće teći glatko i da će biti mnogo problema i nedorečenih stvari, ali sam ubeđen u to da niko neće biti zadovoljan. Stoga sam postavio stvari od samog početka tako da svi jdnako budemo nezadovoljni, odnosno i zakupci, i oni što grade bulevar, a i mi. Uvek insistiram s mojim saradnicima na tome da ipak oslušnemo zakupce što je više moguće jer živimo od dinara koji nam oni daju, koliki god on bio", poručio je direktor JKP "Tržnica".
Podsetimo, iako je početak spajanja Ulice Bate Brkića i Futoškog puta najavljeno za 26. nvoembar, radovi su odloženi zbog hladnog vremena. Međutim, na licu mesta se nalaze mašine i radnici. Sve bi trebalo da bude gotovo do druge polovine 2019. godine. Kako je 021.rs već pisao, ovim radovima će se Ulica Bate Brkića produžiti za oko 500 metara preko nekadašnjeg naselja Tozinovac, najstarijeg dela Satelita, i tako postati saobraćajnica bulevarskog tipa.
Vrednost radova je nešto više od 372 miliona dinara sa PDV-om, a izvešće ih "Put invest" iz Sremske Kamenice i novosadska preduzeća "Invest-inženjering", "Energotehnika-Južna Bačka", "Struja", "Energy pro" i "AB & Co Geosystems".
Prema projektu predviđeno je da Ulica Bate Brkića bude široka oko 40 metara sa po dve kolovozne trake, razdelnim ostrvom i obostranim biciklističkim i pešačkim stazama, kao i parkinzima. Proširiće se i deo ulica Anđe Ranković i Antona Urbana, sagraditi dve prateće režijske saobraćajnice, kao i kružni tok na uglu ulica Anđe Ranković i Braće Dronjak.
U novom delu Ulice Bate Brkića biće sagrađena i autobuska stajališta za potrebe GSP-a, ali za sada nije poznato koje linije će ići ovuda.
Na ove radove se čekalo nekoliko decenija, s tim da je u proteklih nekoliko godina UGZI, odnosno njen prethodnik Zavod za izgradnju grada, intenzivno radio na otkupu zemljišta i pripremi dokumentacije.
Komentari 10
Nesa
ns
Jovica NS
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar