Pokrajinski ombudsman: Nepravilnosti u rešenjima za odvodnjavanje

Veliki broj građana u poslednje vreme obraćao se Pokrajinskom zaštitniku građana sa pritužbama na rad "Voda Vojvodine", u vezi sa obavezom plaćanja naknade za odvodnjavanje.
Pokrajinski ombudsman: Nepravilnosti u rešenjima za odvodnjavanje
Foto: 021.rs
Tim povodom je organizovan sastanak na kome je predstavnicima "Voda Vojvodine" ukazano na nepravilnosti uočene u rešenjima za naknadu odvodnjavanja.
 
Prevashodno je ukazano na to da građani imaju pravo da znaju na koji period se odnose njihova dugovanja i kako je obračunata kamata, kako bi im se omogućilo da eventualno ulože prigovor o zastarelosti. 
 
"Pokrajinski ombudsman je stava da građani treba da ospore iznos starog duga ukoliko smatraju da je on netačno iskazan i da u skladu sa tim podnesu pismeni prigovor 'Vodama Vojvodine' na obaveštenje o postojanju starog duga. Građani koji smatraju da je rešenje doneto na osnovu netačnih podataka (netačno iskazana površina, parcela i sl.) treba da podnesu žalbu", poručuju u Pokrajinskom zaštitniku građana.
 
Podsetimo, pojedini građani, konkretno stanovnici Subotice, požalili su se da primaju rešenja i za tuđu zemlju. Za samo desetak dana, subotičkom zaštitniku građana javilo se više od sedam stotina građana nezadovoljnih dobijenim rešenjima.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Dusan Zikic

    29.12.2018 17:58
    neshvatljivo

    Tesko je oteti se utisku da se u "Vodama Vojvodine" desavaju dve moguce stvari:
    - ili tamo vlada potpuni haos i amaterizam
    - ili se masovnim izdavanjem pogresnih resenja puni Republicki budzet tako sto se
    ljudi teraju da ulazu zalbe,uz obavezu placanja ne male zakonske takse,odnosno da
    traze izvode iz katastra za koje se takodje placa taksa.

    Pisem iz licnog iskustva,posto sam pocetkom godine dobio Resenje sa obavezom placanja
    naknade za zemljiste koje nije u mojoj svojini.Odmah sam ulozio zalbu i platio zakonsku
    taksu.Sluzbe Voda Vojvodine nisu nasle za shodno da reaguju na moju Zalbu,vec mi je izdato
    dodatno resenje, za ostatak godine,bazirano na istim pogresnim podacima.

    Napominjem,da je ne reagovanje administracije na ulozene zalbe tzv."cutanje administracije"
    jos jedan omiljeni metod ponasanja nase administracije.cime se poreski obveznici primoravaju
    na pokretanje sudskog postupka i placanje daljih taksi u korist Republickog budzeta.
  • Aca

    28.12.2018 17:20
    Ne
    Ne dirajte direktora moga,
    Ponos on je svoga roda
    Ko nas brani,ko nas cuva
    Od poplava i oluja
    Ne dirajte direktora moga,
    Ni princezu sto za njime hoda,
    Nas su ponos,nasa dika
    Ona misli lepa,pa se slika
    Ne dirajte direktora moga,
    Jer ko dira njega,dira i ovoga
    I onoga,i onoga...
    Ne dirajte direktora moga,
    Samo radi sto se mora
    Jer sutra ce doci drugi,treci...
    Mora opet nekom preci
    Ne dirajte direktora moga,
    Nemoj neko ni da proba,
    Ne po zemlji,on po vodi hoda
    Ne dirajte direktora moga,
    Ne dirajte strucnu svitu
    Doslo vreme da delimo se
    Na boraniju i elitu...
  • Adv

    28.12.2018 17:18
    Ja se zalio, za mene, stranke, prijatelje, koga god sam nasao da ima osnova. Cekam resenja po zalbi, zajedno sa troskovima postupka.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti