Grad traži potencijalne partnere koji bi realizovali projekte u Ulici Modene, na uglu ulica Uspenske i Šafarikove, kod Banovine, u Ulici Branimira Ćosića, kod Železničke stanice i na Detelinari, uz Bulevar Evrope.
Za projektovanje nekih od ovih garaža prethodno su bile napisane javne nabavke. Projekat za podzemnu garažu kod Banovine
odložen je jer nije uspeo tender za izbor firme koja bi napravila projektnu dokumentaciju. Potencijalni privatni partner za projektovanje, izgradnju i upravljanje ovom podzemnom garažom sa dve etaže ispod zemlje
trebalo bi da posveti posebnu pažnju proračunu konstrukcije zbog pritiska podzemnih voda na temeljnu ploču i da se pažljivo izabere vrsta hidroizolacije. Naime, kota terena na ovoj lokaciji od 77,2 do 77,5 metara, a maksimalni nivoi podzemnih voda od 76,5 metara, tako da će obe etaže biti pod uticajem podzemnih voda.
Slična situacija je i sa garažom koja bi trebalo da se gradi ispod Ulice Modene, gde je kota terena 78,3 do 79 metara, a nivo podzemnih voda 76,5 metara.
Za Detelinaru, uz Bulevar Evrope, planirano je pet zona podzemnih parking garaža (između Oblačića Rada i Avijatičarske, između Kornelija Stankovića i Oblačića Rada, između Janka Veselinovića i Kornelija Stankovića, između Hadži Ruvimove i Janka Veselinovića i između Branka Bajića i Hadži Ruvimove), bruto površine od 57.618 kvadratnih metara. Kota terena na ovoj lokaciji je između 78,2 i 78,5, dok je nivo podzemnih voda između 75,5 i 78,5 metara.
Početkom januara
izabran je projektant javne garaže u Šafarikovoj. Posao će obavljati novosadska kompanija "DBA", a za to će dobiti gotovo 15 miliona dinara. Ova garaža od oko 9.500 kvadrata imaće oko 300 parking mesta, podrum, suteren i četiri sprata. Prema procenama iz 2016. godine planirana vrednost izgradnje ove višespratne garaže bila je 312 miliona dinara.
Ostale planirane garaže navedene u javnom pozivu su nadzemne.
Po javnom pozivu, strana ili domaća fizička lica, mogu pismom zainteresovanosti da obuhvate sve ili pojedine lokacije, po svom izboru. Od potencijalnih partnera se očekuje da sami izvrše sopstvene procene i sprovedu sve potrebne provere potrebne za pismo zainteresovanosti, dok Grad ne garantuje da će pokrenuti bilo kakav postupak izbora partnera, a može i da izmeni i dopuni elemente poziva. Takođe, Grad ne snosi odgovornost za eventualne troškove ili štetu koje bi takve izmene prouzrokovale potencijalnom partneru ili trećim licima.
S obzirom na troškove projektovanja, izgradnje i održavanja javnih garaža, upitno je koliko bi preuzimanje ovakve obaveze bilo isplativo za privatne partnere, naročito ako bi se garaže gradile bez komercijalnih delova, namenjenih za iznajmljivanje.
U Novom Sadu postoje dve javne garaže u privatnom vlasništvu, jedna na Bulevaru Oslobođenja, jedna na Limanu.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 23
airora
1Nemamo sobodu kretanja
2 Autobosi su stalno na tom terminalu,ukljuceni,rade na prazno ,stvaraju buku i emituju izduvne gasove.
3 Pitam sezasto ,se ne naprave prolazne stanice za ove autobuse,aneda im ovaj mali prostor blizu stambenih zgrada,bude krajnja stanica,umesto na periferiji Grada.
4 Gradjani safarikove su na 5 mesta preko mz pisali inicijativu,rekli sta im je problem medjutim nista se ne desava sto je fokusirano na resavanje ovog rugla
od privremenog terminala gsp.Cak se nisu potrudili ni da ogranice Safarikovu ulicu da se vozi 30 na sat.Trenutno ova mala i jadna Safarikova ulica je magistrala za one koji zele preciom da stignu do Jevrejske ul,stovecombrzonom
5
mi smo izgubili svaku nadu jer ova gradska vlast tadi ono sto ce doneti ekonomsku dobit.Briga njih za narod i glasace.
Sallym
LALOš
Eto nama Letečih Auta!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar