Od aprila 2018. godine vozila su se puštala naizmenično, da bi od oktobra most u potpunosti bio zatvoren za saobraćaj. Kao takav, ovaj most predstavlja slikovit primer opšteg stanja saobraćajnica u gradu, poručuju u GO "Dosta je bilo".
U gradskom odboru ovog opozicionog pokreta navode da je putna privreda u Novom Sadu u izuzetno lošem stanju.
"Navedeni most jedna je od tri veze naselja Klisa sa ostalim delovima grada. Klisa je deo grada koji se brzo širi, ali komunalna infrastruktura nikada nije adekvatno pratila razvoj Klise. Na Klisi veliki broj domaćinstava nema priključak na daljinsko grejanje, niti na kanalizaciju, a najveći broj ulica nema ni adekvatnu uličnu rasvetu. Put sa Klise ka ostalim delovima grada je, naročito u jutarnjim časovima, prava noćna mora. Razdaljina od oko tri kilometra prelazi se neretko gotovo sat vremena. Identična situacija je i u poslepodnevnim časovima, kada se stanovnici Klise vraćaju kućama", poručuju u "Dosta je bilo" i dodaju da se problem sa oduženom rekonstrukcijom Sentandrejskog mosta samo nadovezuje na postojeće probleme građana Novog Sada.
"Jasno je da je gradska vlast ponovo pretenciozno ušla u ozbiljan projekat, za čiju realizaciju nema kapacitete. Istovremeno, jasno je i da poslovi rekonstrukcije i održavanja putne privrede prevashodno predstavljaju oružje vlasti u izbornim kampanjama, te da ako izbori nisu blizu ni kraj radova se ne nazire. Žrtva nerealnih ambicija su, kao i uvek, građani, primorani da se snalaze na neodređeno vreme, kako znaju i umeju. Održavanje putne privrede ne sme biti pitanje politike, jer je to opšti interes građana, nezavisno od političkog opredeljenja", poručuju u GO "Dosta je bilo".
U pokretu zahtevaju od gradske vlasti utvrđivanje lica odgovornih za kašnjenje završetka rekonstrukcije mosta na Sentandrejskom putu, zatim jasan odgovor kada će rekonstrukcija biti završena i ko će, u slučaju ponovnog probijanja roka, snositi odgovornost.
Podsetimo, o rekonstrukciji Sentandrejskog mosta priča se od
novembra 2017. godine, kada je Grad počeo da traga za izvođačima radova. Na popravku mosta koji je najviše oštećen zbog uticaja atmosferskih voda, čeka se duže od decenije, a još 2008. godine urađen je projekat obnove.
Radovi su se
više puta produžavali usled nepredviđenih radova na betonskom sloju mosta, ali i loših vremenskih uslova. Poslednja odluka o produžetku roka za okončanje radova je doneta sredinom januara ove godine, a most će biti zatvoren za saobraćaj
barem do 10. marta, pisao je 021.
Umesto planiranih 180, radovi će trajati najmanje 357 dana, odnosno celu godinu.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 17
marko
hm
NS49
Izgleda da se nastavlja tradicija da ne mogu da rade tako sporo koliko ih loše plaćaju.
Da li se sećate gradnje izlaza iz grada ka Temerinu koji je građen nekoliko godina? I ovo mi na to liči i kako to da samo u Novom Sadu gradnja tako sporo ide?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar