Za žitelje naselja na tromeđi opština Sremski Karlovci, Inđija i Irig, time je, ionako loša povezanost javnim prevozom sa Karlovcima i Novim Sadom, postala dodatno otežana. Predsednik udruženja "Klub svih generacija", Branko Simonović, kaže za "Dnevnik" da su pre godinu dana uputili peticiju GSP-u sa 150 potpisa tražeći liniju do Banstola.
"Tada smo dobili odgovor da nas u planu za 2018. godinu nema. Počela je evo i 2019. i verovatno nas nema ni sad. Sigurno nisam jedini koji ne razume u čemu je problem - postoji put koji je nedavno obnovljen i veliki broj putnika spremnih da plate prevoz. Sada to nije više samo naš problem. Ukidanjem vozova, bez javnog prevoza do Novog Sada ostao je i veliki broj žitelja Beške i Čortanovaca, pa se nadamo da će Pokrajina učiniti nešto da se problem što pre reši", navodi Simonović.
U GSP-u objašnjavaju da liniju do Čortanovaca nemaju jer to mesto ne pripada Gradu Novom Sadu, ali da u sklopu tržišnog poslovanja imaju mogućnost uvođenja međumesnih linija i da, zbog iskazane potrebe, razmatraju njeno uvođenje.
"Ta linija bi bila međumesna, pa je prilikom njenog uvođenja potrebno usaglašavanje sa linijama drugih prevoznika koji voze na toj relaciji ili na području Sremskih Karlovaca i Inđije. Taj šestomesečni proces obavlja se jednom godišnje kod Privredne komore Srbije, nakon čega sledi registracija reda vožnje kod Ministarstva saobraćaja", navode u GSP-u.
Prema rečima predsednika karlovačke opštine Nenada Milenkovića, obavljen je razgovor sa rukovodstvom GSP-a i, prema njegovim saznanjima, taj proces je u toku. Dodao je da je u opštinskom budžetu predviđen novac za slučaj da linija ne bude rentabilna i da će lokalna samouprava nadoknatiti potreban iznos.
Predsednik MZ Čortanovci Mile POštić izjavio je da sa kolegom iz MZ Beška ovih dana planira susret sa rukovodstvom GSP-a.
Komentari 23
Pokojni Čika Franja
Samo da se nadovežem na Vaš komentar - plus, što svake godine iz JGSP-a u inostranstvo ode izvestan broj vozača, jer se preduzećem više ne upravlja kako treba, a svako, prirodno, ide za boljim životom. Tako da - sve je manje vozača, sve više prastarih autobusa, koji vape za održavanjem, a kadar koji vodi JGSP je sve, samo ne sposoban da upravlja njim. Radnici odlaze, preduzeće propada, putnici trpe, a rukovodstvo baš briga (znaju samo građanski novac u džepove trpati, tj. nečasno rukuju s novcem koji nije njihov, a koji bi trebao, uz savesno rukovanje, preduzeće da održava i stalno čini boljim - ne uživaju više onakvo poverenje, kakvo su nekad uživali). Čast izuzecima, koji svetlaju obraz JGSP-u i koji još uvek obavljaju svoj posao odgovorno, savesno i pošteno - kad svim časnim dozlogrdi, gadno će vreme da nastupi.
Tokmić
Sansa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar