GSP nabavlja osam novih autobusa, vrednost 100 miliona dinara

Gradsko saobraćajno preduzeće "Novi Sad" kupiće osam novih autobusa srednje veličine (midi) sa pogonom na gas.
GSP nabavlja osam novih autobusa, vrednost 100 miliona dinara
Foto: 021.rs
Kako se može videti u planu javnih nabavki, procenjena vrednost je 100 miliona dinara bez PDV-a.
 
Ukupan broj sedišta u vozilu mora biti minimalno 24, a zahteva se ugradnja minimalno četiri preklopna sedišta i opremanje jednog mesta za invalidska kolica sa pojasevima za fiksiranje.
 
Između ostalog, traži se da autobusi imaju radio sa bluetooth-om i minimalno četiri zvučnika u putničkog prostoru, te senzore na zadnjem delu vozila koji signalizira rastojanje vozila od prepreke prilikom vožnje u rikverc ili postojanje parking kamere sa displejem u vidnom polju vozača.
 
U GSP su naveli da bi preduzeće trebalo svake godine da se obnovi 10 odsto od ukupnog broja vozila u voznom parku. "Kako je prosečna starost voznog parka preko 12 godina, neophodno je u 2019. godini izvršiti nabavku novih autobusa. Nabavkom novih autobusa povećala bi se i tehnička ispravnost voznog parka. Na taj način bi se smanjili troškoli rezervnih delova, kao i troškovi goriva. Sa povećanjem tehničke ispravnosti voznog parka, povećala bi se i bezbednost i sigurnost prevoza putnika, kao i drugih učesnika u saobraćaju", navodi se u planu poslovanja GSP za ovu godinu.
 
U istom dokumentu stoji i da GSP raspolaže sa 268 autobusa, od čega su 191 solo, 72 zglobna, a pet autobusa su manjeg kapaciteta.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Tako je

    14.03.2019 13:38
    Bravo Jgsp
  • Majstor

    14.03.2019 07:25
    Tendermanija
    Da li je i ovde unapred poznat pobednik tendera?
  • Džordž

    14.03.2019 07:18
    @Alexa
    Verovatno se radi o tome što su analize pokazale da putnika sve manje i d a beže od prevoza GSP-om, čuvaju kičmu.
    U ljudskim zemljama, nije ni predviđeno guranje u autobusima.
    A da ne pominjem Nemačku, gde vozač momentalno javlja da krene drugi autobus na sledeću stanicu, jer se on zadržao 45 sekundi duže na ovoj.
    Guranja ima samo još u Kini, Latinskoj Americi, Indiji... i tako to.
    Današnji svet podrazumeva da putnik ne stoji u autobusu, da svi sede.
    A da ne pominjem Palmu i Jagodinu, gde građani sad aimaju besplatan prevoz.
    Lična karta i kraj provere. Novom Sadu će to biti moguće kada budu vladali Novosađani.

    Pa zato, shvatajući da više neće imati putnika kao nekad, prelaze na te MIDI režime gde će trošiti manje goriva.
    Ono, kao i veš mašine A+++ klase.
    Nije bitno što ne pere, važna je samo ušteda vode.
    Tako i autobusi.

    Nije bitno što neće prevoziti građane Novog Sada, bitno je što će postojati gradski prevoz.
    Imaće ko da kuca po kompjuterima, dodavaće se novcem sa Gradom, obeležavaće godišnjice i tako to.

    Verujem da će na kraju iznajmiti i Garažu nekoj privatnoj firmi, a održavanje autobusa poveriti možda i drugoj privatnoj firmi.
    I novac će da kruži.
    Potpišeš ugovor, primaš platu od 200.000 i sve rešavaš preko eksternih firmi.
    I onda si kao sposoban menađer, direktor, rukovodilac.
    Ti ljuštiš rakije i kafe, a posao neka ti radi neko drugi.
    To vam je Srbija danas uopšte, ne samo GSP.
    Eto, mislim da sam ti malo pojasnio, sa pozicije iskusnijeg u životu.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti