On je naveo da će pored odluke Skupštine grada da se iz budžeta obezbedi novac za 13 autobusa na gas, do kraja godine iz suficita biti obezbeđen novac za dodatnih 37 autobusa.
"Počinjemo nabavku 50 novih autobusa za GSP, danas 13, a u rebalansu još 37. Sve to radimo sa idejom da 2020. godine kupimo još 50 novih autobusa i svi će biti sa pogonom na gas", naveo je gradonačelnik.
Vučević je rekao da će svi autobusi biti sa pogonom na gas jer su dugoročno isplativiji i želja je da se u naredne dve godine obnovi polovina voznog parka GSP.
Prema odluci koja je usvojena u ponedeljak na sednici Skupštine grada, izmenjen je dosadašnji plan investicionih nabavki GSP-a za ovu godinu. Ove izmene su u skladu sa javnim tenderom koji je raspisan početkom ovog meseca, a koji je namenjen za kupovinu osam midi autobusa. To će koštati 100 miliona dinara bez PDV-a, ta sredstva su već obezbeđena u budžetu, nabavka je već raspisana o čemu možete da čitate
OVDE.
Takođe, kako se može videti iz usvojene odluke, rešenjem gradonačelnika od 18. marta iz tekuće budžetske rezerve prebačeno je 350 miliona dinara za kupovinu još 13 autobusa, dok će GSP sam obezbediti još skoro šest miliona dinara.
Kako je navedeno u odluci, kupovina autobusa je neophodna jer je trenutnih 196 autobusa starije od 10 godina, a 72 starije od 20 godina. GSP trenutno ima na popisu 267 autobusa (191 solo, 71 zglobni i pet mini-buseva), ali nisu svi ispravni i za redovan dnevni rad je potrebno oko 220 autobusa.
Dodajmo i da GSP poslednjih desetak godina iz različitih razloga nije imao veće nabavke novih autobusa, prvenstveno zbog manjka novca za ove investicije, i da je bilo godina kad nije kupljen ni jedan autobus.
Komentari 21
M
Micika
Miki
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar