Zainteresovani za ovaj vid prevoza po gradu moći će da koriste bicikle na 14 stanica: Štrand, Spens, Železnička stanica, Srpsko narodno pozorište, Kampus Univerziteta, Detelinara I (Rumenačka ulica, kod "ABC centra"), Novo naselje (Bulevar Jovana Dučića), Liman III (Dom zdravlja i NIS), Petrovaradin (Preradovićeva ulica, kod pošte), Beogradski kej, Detelinara II (ugao ulica Kornelija Stankovića i Milenka Grčića), Futoška ulica (preko puta kasarne "Dr Arčibald Rajs"), Bulevar patrijarha Pavla.
Sve stanice su automatizovane, što znači da je iznajmljivanje bicikala omogućeno 24 sata.
Novi korisnici mogu se registrovati na blagajni "Parking servisa" u Ulici Filipa Višnjića 47 (od ponedeljka do subote) od 9 do 19 časova. Registracija podrazumeva izradu čipovane korisničke kartice po ceni od 600 dinara, što omogućava iznajmljivanje bicikala po ceni od 30 dinara za sat vremena, odnosno 170 dinara za ceo dan.
I ove sezone korisnici mogu da se opredele i za sezonsku pretplatu (po ceni od 1.100 dinara), odnosno da svakodnevno iznajme bicikl u trajanju od dva sata.
Takođe, na internet prezentaciji "NS bike" sistema i sa Gugl prodavnice može se preuzeti android aplikacija koja sadrži informacije o lokacijama stanica za iznajmljivanje, pregled broja trenutno raspoloživih bicikala, kao i broj slobodnih mesta za razduživanje bicikala za svaku od stanica, u realnom vremenu.
Više informacija o radu "NS bike" sistema može se pronaći
OVDE.
Komentari 7
Putnik
Ana
Retko kom bajsu rade rucne kocnice, svetlo ne mogu da se setim da imao bilo koji bicikl, cesto se visina sedista ne moze podesiti, za niske ljude je ok, ko ima preko 160 njemu bas i ne odgovara. I najveci problem koji moze da vam se zadesi je da je stajaliste na koje ste planirali da ostavite bajs popunjeno, pa morate da idete u potragu za sledecim slobodnim.
Vidoviti Limanac
Bicikl se vozi tokom cele godine.
A ovaj naš "sistem" je, naravno, kao i sve drugo, način za ispumpavanje para iz budžeta.
Nekada ranije sam za svoje informisanje čitao o sličnim sistemima u svetu. Poredio sam brojeve stanovnika u mestu, broj stanica u sistemu i broj biciklova u sistemu. U većini gradova su slični odnosi ovih brojeva. Prema tim odnosima (osnovni unos je broj stanovnika grada) NS bi trebao da ima negde između 50 i 60 stanica, ne sećam se tačno koji je broj biciklova potreban.
Dovoljno je reći da mi imamo 10-15 stanica, sa neispravnim biciklovima...
Kada grad poželi da ozbiljnije uđe u ovu priču dovoljno je do Ljubljane skočiti da se vidi kako to zapravo treba da izgleda.
Ovo što mi imamo je samo zamazivanje očiju....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar