U Promenadi ističu da su veoma zadovoljni posetom i da su svi poslovni prostori izdati. Ovaj najveći tržni centar u Srbiji, izgrađen na osam nivoa u okviru kog je poslove našlo 1.500 mahom mladih ljudi, uspeo je da za kratko vreme postane izuzetno popularan ne samo za domaće već i za posetioce iz okolnih zemalja.
Od ostalih ga, između ostalog, izdvaja do sada najveća ponuda u objektima ovog tipa, odnosno 160 brendova smeštenih pod jednim krovom. Tako su se po prvi put na našem tržištu pojavili Mohito, Cropp, House, Steve Madden, Kiglily, a premijerno u Novom Sadu i Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Massimo Dutti, Zara Home, Armani Exchange, SuperDry, UnderArmour…
Pored šopinga u ponudi ovog centra je i deo sa restoranima domaće i strane kuhinje, upotpunjen svetskim fast food lancima. Jedinstvenim ga čini raznolika ponuda hrane, kao i moderno dizajniran ambijent sa izlaskom na prostrane terase, jednu sa pogledom na Petrovardinsku tvrđavu i drugu sa pogledom na Bulevar.
U sklopu šoping centra se još nalaze i teretana, bioskop, igraonica, bilijar klub kao i šest košarkaških terena. U Promenadi navode da su konceptom okrenuti svim kategorijama potrošača, sa posebnim osvrtom na porodice sa decom i moderne poslovne ljude.
"Kako prilikom osmišljavanja, tako i prilikom uređenja sadržaja unutar šoping centra imali smo na umu svakako porodicu i njene potrebe i trudili smo se da sve bude dostupno i roditeljima sa malom decom", kažu u upravi Promenade.
Tako se u okviru garaža nalaze posebno označena mesta za roditelje sa decom. Pored svakog toaleta se nalazi Baby Room - prostorija u okviru koje majke mogu da doje i presvuku bebu, dok je Baby Corner postavka u obliku velike dečije flašice koja je smeštena u delu sa restoranima, a gde se nalazi mikrotalasna rerna i grejač za flašice.
Ono čime su posetioci sa malom decom posebno zadovoljni jeste mogućnost besplatnog iznajmljivanja kolica na info pultu. To olakšava dolazak u centar jer roditelji ne moraju da sklapaju i rasklapaju svoja kolica.
U Promenadi ističu da neguju odnose sa lokalnom zajednicom i da će raditi na raznim vidovima unapređenja ove saradnje. Tako su prošlog meseca za oko 250 mališana iz opštine Opovo omogućili dolazak na dečiju izložbu, kao i bioskopsku projekciju i ručak. A kako obećavaju, i ubuduće će nastojati da se uključuju kako u humanitarne tako i u razne druge događaje koji su od interesa zajednicu.
Veliki izbor brendova, prodavnice uređene po najnovijim svetskim standardima, dobar provod, relaksacija, sportske aktivnosti kao i deo sa restoranima, neki su od razloga zašto je ovaj šoping centar za kratko vreme postao popularna destinacija, ne samo za naše građane već i za susede iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Makedonije i drugih zemalja regiona.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 8
Dejan
Dejan
Pićuka
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar