Nepoznato da li iko želi da upravlja novosadskim javnim garažama
Naime, neobavezujući poziv Grada je istekao još 8. aprila, a iako je 021 pre više dana nadležne u gradskoj upravi pitao kakvi su rezultati, odnosno da li se iko odazvao pozivu, odgovora još nema.
Podsetimo da je Grad polovinom januara u javnom pozivu zatražio potencijalne partnere koji bi izgradili i potom upravljali javnim garažama u Ulici Modene, na uglu ulica Uspenske i Šafarikove, kod Banovine, u Ulici Branimira Ćosića, kod Železničke stanice i na Detelinari, uz Bulevar Evrope.
Iako su ranije rađene neke studije, većina ovih garaža su još uvek samo ideje u urbanističkim planovima, dok je za garažu u Šafarikovoj nedavno uspeo tender za projektanta, a za garažu kod Banovine nije jer nije uspela javna nabavka.
Javni poziv za šest garaža Grad je raspisao kako bi video da li ima zainteresovanih partnera, s tim da je napomenuto da poziv ne znači nužno da će javno-privatnog partnerstva i biti.
Mada aktulena vlast izborom partnera računa na smanjenje troškova gradnje javnih garaža, s obzirom na iznose projektovanja, izgradnje i održavanja, veliko je pitanje da li iko od privatnika ima finansijski interes da uđe u ovakav projekat, jer bi se garaže gradile prvenstveno bez komercijalnih delova, namenjenih za iznajmljivanje.
U Novom Sadu postoje dve javne garaže u privatnom vlasništvu, jedna na Bulevaru Oslobođenja i druga na Limanu.
Komentari 9
Profesionalac
Tek po resavanju ovog pitanja, kao i stroge zabrane parkiranja u krajnjoj desnoj traci sa upaljena 4 migavca, moze neko i da razmisli da udje u javno- privatno partnerstvo
Nemanja
Kao sto neko vec rece, kada bi uveli ekonomsku cenu parkinga, iste bi zvrjale prazne a ljudi se parkirali kao i do sada jedni preko drugih.
EvoOvako
Posle toga bi sasvim dovoljno garažnih mesta bilo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar