FOTO: U Novom Sadu postavljen i drugi punjač za električna vozila
Ovo je drugi takav punjač u Novom Sadu, nakon što je pre skoro godinu i po dana postavljen prvi na Bulevaru cara Lazara 7, koji su zajedno postavili "Parking servis" i "Procredit" banka.
Za 021.rs u "Čistoći" kažu da je punjač sagrađen na parkingu ispred ulaza u preduzeće kako bi svi zainteresovani mogli da ga koriste tokom cele godine, u bilo koje doba dana i noći.
"Neophodno je da vozači hibridnih i vozila na električni pogon imaju odgovarajuće adaptere i priključne kablove, kojima će spojiti automobil na sistem za punjenje. Takođe, vozači moraju da se jave obezbeđenju u portirnici, koje će im omogućiti korišćenje punjača. Na parkingu našeg preduzeća noću se uključuje reflektor, tako da vozači mogu u svako doba da pune vozila", naveo je direktor "Čistoće" Vladimir Zelenović.
Podsetimo da "Čistoća" u svom voznom parku od novembra prošle godine ima tri električna vozila za pražnjenje korpi za smeće i planira da poveća broj ovakvih vozila kako bi doprinela smanjenju zagađenja vazduha i nivoa buke u Novom Sadu. Za kupovinu tri vozila, kao i tri unutrašnje i dve spoljne stanice za punjenje vozila, ovo javno-komunalno preduzeće prošle godine je izdvojilo skoro šest miliona dinara sa PDV-om.
U ovom preduzeću za sada nisu naveli gde će i kada biti postavljen još jedan punjač koji je nabavljen.
U Srbiji danas ima do 200 vozila na električni pogon, a punjača ima tek nekoliko i to uglavnom u Beogradu.
Komentari 18
Arpad
IZNOGUD
gargamel
Ali, zanima me zasto su tako brzo odustali od gorive celije i platine koja je morala da se koristi za njihovu proizvodnju?
Vodonik se lako proizvodi i postoje offshore platforme za dobijanje H2 iz morske vode za gorivu celiju koja daje struju za motor. H2 se lako komprimuje dok litijum baterije imaju celije koje su manje pouzdane od cistog H2. Vozis a na auspuh izlazi voda.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar