Pajtić: Ne privatizujemo Luku Novi Sad
Ko će to biti, kao i pod kojim uslovima će ulagati u luku, još nije poznato, kaže za Radio 021 pokrajinski premijer, Bojan Pajtić. "Pa sad, to je pitanje ugovora, a to sigurno još nije definisano", kaže predsednik Vlade Vojvodine.
Pajtić dodaje da ne zna kakav se aranžman priprema za Luku Novi Sad, ali dodaje da plan, da se ona proda, nikada nije postojao: "Nikada nije bila ideja u razgovorima s republičkom Vladom, odnosno sa tadašnjim ministrom Dinkićem, da se luka privatizuje. To nikada nije bila ideja. Apsolutno. Nego da se nađe strateški partner, koji će unaprediti luku kako bi dobila međunarodni značaj, kakav zaslužuje".
Podsetimo da je direktor Luke, Milenko Milivojević, ranije za Radio 021 izjavio da je nakon transformacije ovog preduzeća iz društvenog u državno, došlo je do organizovanog snižavanja vrednosti sredstava za rad, kako bi se Luka prodala Francuzima ispod stvarne cene. On je ocenio da je proces podržavljenja išao dobrim tokom, dok nadležnost nije dobilo republičko Ministarstvo ekonomije, kojim je do nedavno upravljao lider stranke G17 plus, Mlađan Dinkić.
Luka Novi Sad je jedini preostali transportni centar u Srbiji koji je uspeo da izbegne privatizaciju, a sa 600.000 tona robe koja se njoj pretovari, najuspešnija je domaća luka. (D.S.)
Luka Novi Sad neće biti privatizovana, ali vlasti pokušavaju da tom akcionarskom društvu, obezbede strateškog partnera.
Ko će to biti, kao i pod kojim uslovima će ulagati u luku, još nije poznato, kaže za Radio 021 pokrajinski premijer, Bojan Pajtić. „Pa sad, to je pitanje ugovora, a to sigurno još nije definisano“, kaže predsednik Vlade Vojvodine.
Pajtić dodaje da ne zna kakav se aranžman priprema za Luku Novi Sad, ali dodaje da plan, da se ona proda, nikada nije postojao: „Nikada nije bila ideja u razgovorima s republičkom Vladom, odnosno sa tadašnjim ministrom Dinkićem, da se luka privatizuje. To nikada nije bila ideja. Apsolutno. Nego da se nađe strateški partner, koji će unaprediti luku kako bi dobila međunarodni značaj, kakav zaslužuje“.
Podsetimo da je direktor Luke, Milenko Milivojević, ranije za Radio 021 izjavio da je nakon transformacije ovog preduzeća iz društvenog u državno, došlo je do organizovanog snižavanja vrednosti sredstava za rad, kako bi se Luka prodala Francuzima ispod stvarne cene. On je ocenio da je proces podržavljenja išao dobrim tokom, dok nadležnost nije dobilo republičko Ministarstvo ekonomije, kojim je do nedavno upravljao lider stranke G17 plus, Mlađan Dinkić.
Luka Novi Sad je jedini preostali transportni centar u Srbiji koji je uspeo da izbegne privatizaciju, a sa 600.000 tona robe koja se njoj pretovari, najuspešnija je domaća luka. (D.S.)
Komentari 6
Markus
Nađa
Ugrađevinska škola
http://www.youtube.com/watch?v=AO0IJIaXfxo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar