Bulevarom Evrope se u ovoj godini neće moći izaći na autoput.
Bulevarom Evrope se u ovoj godini neće moći izaći na autoput.
Početak izgradnje ove saobraćajnice od Rumenačkog puta ka autoputu, počeće u drugoj polovini godine, ali bi spajanje trebalo da bude završeno polovinom naredne godine, kaže za Radio 021 pomoćnica direktora Zavoda za izgradnju grada, Zorica Ninić Stupar.
"Planiramo da projektnu dokumentaciju završimo u prvoj polovini godine. Paralelno s izradom projektne dokumentacije radi se na rešavanju imovinsko-pravnih odnosa. Nakon toga pristupamo pribavljanju građevinske dozvole, formiranju tenderske dokumentacije i izboru najpovoljnijeg ponuđača, odnosno izvođača radova", objašnjava pomoćnica direktora ZIG-a.
Zorica Ninić Stupar dodaje da povezivanje bulevara i autoputa ne može biti ranije završeno, jer treba izgraditi dva složena objekta: "To su most preko Kanala Dunav - Tisa - Dunav i nadvožnjak iznad pruge". Planirano je da četvrta deonica Bulevara Evrope, koja od Rumenačkog puta preko kanala vodi do autoputa, bude duža od tri kilometra. (D.S.)
pa šta da kažem...
ja juče vozio autoputem ns-su, koji je eto, gotov do kraja 2010 godine i to sasvim sigurno, sem možda mosta na beš(i)ci...
A KOJI VRAG SADA NEMA NIJEDNOG NOVINARA ILI ZVANIČNIKA KOJI BI DA OBAVESTITI JAVNOST ŠTA JE ISTINA, KAKO RADOVI STOJE - DA JE SVE TO BILA LAŽ, DA JE PUT BEZ VEZE, DA PROPADA DRUGA STRANA OD FEKETIĆA NAGORE, DA NADVOŽNJAK KOD NOVOG SADA ZATVOREN SA SEMAFOROM, DA U MRAKU NEMA ŠANSE DA NEKO NAĐE SILAZ ZA NS JER NIŠTA NIJE OSVETLJENO ETO VEĆ 2 GODINE, DA SE TAJ "AUTPOUT" GRADI VEĆ 30 GODINA I "ZAVRŠAVA" SE SVAKE GODINE - KO JE ODGOVORAN? KO SNOSI POSLEDICE? KO ĆE U ZATVOR?
(izgleda samo mi... a političarima sledi veći deo kolača iz budžeta, jer eto - oni su zaslužni za dobrobit čovečanstva...)
Već viđen scenario (ko će da se kladi?):
Završetak radova pred izbore, a onda vozila od JKP da voze novinare sa mesta na mesto gde se otvaraju objekti sa tablom. Tablom pored koje će se slikati oni koji su navedeni kao zaslužni za izvođenje radova…
A imaćemo velike i uspele poduhvate, kao ovaj u Kisaču. Sada, posle Rodnija i Ivana, može ko oće da novonasutim makadamskim putem ide u obilazak znamenitosti tipa izlivenih septičkih jama.
Bitno je da su napravili kružni tok prema putu koji nikud ne vodi, a da na drugom kraju krkljanac i dalje ostaje kod C.Layara i H.Pinkija
@milojko: Nije Mrka toliko kriv koliko usijani Sociolog koji je uporno hteo most kroz Tvrđavu i tako propustio priliku da na vreme Grad počne sa izgradnjom Žeželjevog..
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Patrijarh srpski Porfirije služiće sutra liturgiju u Sabornoj crkvi u Novom Sadu povodom praznika Obnovljenja hrama Svetog velikomučenika Georgija, slave Grada Novog Sada.
Novinarka portala 021.rs Dragana Prica Kovačević dobitnica je Godišnje nagrade za najbolje medijske tekstove i priloge na temu borbe protiv diskriminacije i promovisanja ravnopravnosti.
Dve nedelje prošlo je od tragične nesreće na Železničkoj stanici u Novom Sadu, kada je u obrušavanju nadstrešnice poginulo 14 osoba, dok su još tri teško ranjene.
Predsednica Skupštine Ana Brnabić objavila je sinoć na "Iksu" da je predsednik Srbije Aleksandar Vučić u Novi Sad došao tek po završetku protesta 5. novembra, i da za to postoje "neoborivi" dokazi.
Politička platforma Solidarnost je podržala akciju novosadske opozicije i pozvala građane da iskažu protest zbog nesreće na Železničkoj stanici u Novom Sadu tako što će danas na 14 minuta zastati.
Novosadska opozicija pozvala je građane da iskažu protest zbog nesreće na Železničkoj stanici u Novom Sadu, tako što će danas, na 14 minuta, od 11.52 do 12.06 prestati da rade to što su započeli.
Profesor Oliver Tošković izjavio je da je "moralna odgovornost kod učesnika rekonstrukcije Železničke stanice u Novom Sadu izostala jer je glavni cilj predstavnika vlasti da uzmu pare i pobegnu".
Tmuran i hladan petak je pred Novosađanima, međutim, nadamo se da vas to neće sprečiti da kraj radne nedelje provedete u pozorištu, na nekoj svirci ili promociji knjige.
Komentari 7
alxxl
ja juče vozio autoputem ns-su, koji je eto, gotov do kraja 2010 godine i to sasvim sigurno, sem možda mosta na beš(i)ci...
A KOJI VRAG SADA NEMA NIJEDNOG NOVINARA ILI ZVANIČNIKA KOJI BI DA OBAVESTITI JAVNOST ŠTA JE ISTINA, KAKO RADOVI STOJE - DA JE SVE TO BILA LAŽ, DA JE PUT BEZ VEZE, DA PROPADA DRUGA STRANA OD FEKETIĆA NAGORE, DA NADVOŽNJAK KOD NOVOG SADA ZATVOREN SA SEMAFOROM, DA U MRAKU NEMA ŠANSE DA NEKO NAĐE SILAZ ZA NS JER NIŠTA NIJE OSVETLJENO ETO VEĆ 2 GODINE, DA SE TAJ "AUTPOUT" GRADI VEĆ 30 GODINA I "ZAVRŠAVA" SE SVAKE GODINE - KO JE ODGOVORAN? KO SNOSI POSLEDICE? KO ĆE U ZATVOR?
(izgleda samo mi... a političarima sledi veći deo kolača iz budžeta, jer eto - oni su zaslužni za dobrobit čovečanstva...)
dada
Završetak radova pred izbore, a onda vozila od JKP da voze novinare sa mesta na mesto gde se otvaraju objekti sa tablom. Tablom pored koje će se slikati oni koji su navedeni kao zaslužni za izvođenje radova…
A imaćemo velike i uspele poduhvate, kao ovaj u Kisaču. Sada, posle Rodnija i Ivana, može ko oće da novonasutim makadamskim putem ide u obilazak znamenitosti tipa izlivenih septičkih jama.
@milojko: Nije Mrka toliko kriv koliko usijani Sociolog koji je uporno hteo most kroz Tvrđavu i tako propustio priliku da na vreme Grad počne sa izgradnjom Žeželjevog..
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar