Tako su oni koji se prevoze u Novom Sadu, ali i van grada u vozilima bez ovog uređaja, prinuđeni da se po vrelini voze, a rashlađuju kako znaju i umeju, pišu
Novosti.
U GSP objašnjavaju da proces rada u gradskom prevozniku predviđa dnevni raspored na linije u skladu sa prevoznim potrebama, kapacitetima i strukturama vozila, pa se, u skladu sa tim, klimatizovani autobusi raspoređuju na gradske i prigradske i međumesne linije.
"Svesni smo da u vreme velikih vrućina sadašnji broj autobusa sa klima-uređajima nije dovoljan i zato ulažemo velike napore na podmlađivanju voznog parka", ističu u GSP i najavljuju da će se situacija uskoro popraviti.
U toku je kupovina osam midi i 13 solo autobusa, a ta brojka će biti uvećana.
"Iz gradskog budžeta je 25. juna za nabavku 20 novih zglobnih i 30 solo vozila izdvojeno 700 miliona dinara", kažu u GSP za Novosti.
Dok ne stignu novi autobusi sa ugrađenim "klimama", najviše pritužbi imaju putnici iz okolnih prigradskih naselja, koji u vrelim autobusima provedu i više od pola sata dok ne stignu u grad ili u povratku kući.
Autobusi od 24. juna saobraćaju po letnjem redu vožnje, koji podrazumeva vremenske korekcije autobuskih polazaka, usklađene sa potrebama korisnika usluga prevoza u narednim mesecima. Ovaj red vožnje je uveden zbog očekivanog smanjenja broja putnika zbog korišćenja godišnjih odmora i letnjeg raspusta u školama i na fakultetima.
Podsetimo, kako je 021 pisao, GSP ima mnogo problema u poslovanju, te je prošle godine ostvario gubitak od čak 202 miliona dinara. Kako pokazuje poslednji izveštaj o radu gradskog prevoznika, sve je manje putnika godinama unazad, a preduzeće se žali na nelojalnu konkurenciju u vidu linijskih taksista, koji im oduzimaju putnike.
Prevoznik je ostao i bez velikog broja vozača, koji odlaze u inostranstvo. Detaljnije o radu i o problemima GSP-a čitajte u tekstu 021
OVDE.
Komentari 23
Vizač
''Ljigaš''
Bato
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar