To je za
RTS izjavio predstavnik ogranka RŽD Internešnel u Srbiji Mansurbek Sultanov.
"Za barsku prugu već imamo završenu deonicu do Valjeva, ali to nije najkritičniji deo, već je to onaj prema Zlatiboru i dalje do granice sa Crnom Gorom", rekao je Sultanov.
Sultanov je ukazao je i da na toj deonici nema mnogo prostora da bi bila menjana osovina, kao na pruzi ka Budimpešti.
"Da bi se osavremenila i dostigla projektovana brzina na toj pruzi neophodne su savremena bezbednosna infrastruktura, nova kontaktna mreža i signalizacija", rekao je Sultanov za RTS.
On je naveo i da ruske železnice trenutno rekonstruišu najteže delove brze pruge Beograd-Budimpešta, i to od Stare Pazove do Novog Sada, u dužini od 44 kilometra. Polovina deonice na pruzi od stare Pazove do Novog Sada već je rekonstruisana, a u toku su radovi na vijaduktu i tunelu kroz Frušku goru.
"Radimo vijadukt paralelno jedan sa drugim u dužini od tri kilometara. Što se tiče tunela kroz Frušku goru, imamo dve cevi u ukupnoj dužini od 2,2 kilometara. Čekamo jednu veliku eksproprijaciju koja treba da bude završena do kraja avgusta nakon čega ide naredna faza od 10 kilometara od Sremskih Karlovaca do Petrovaradina i Novog Sada", rekao je Sultanov.
Prema njegovim rečima Srbija ima veoma dobar položaj i ne treba da izgubi teretni tranzit zbog čega su neke rekonstrukcije rađene pod saobraćajem.
"Koridor 10 i 11 su najbitniji i za železnički i za drumski saobraćaj, zbog čega je strategija koju sada sprovode vaša Vlada i resorna ministarstva dobra", zaključio je Sultanov.
Komentari 11
mitar
koliko plaća
kako plaća
kako se i kome novac vraća
Mastodont
A rusofilskim klošarima odmah zadrhture donja usnica i prkno kad se pomene majčica Rusija.
gari
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar