Tako često biva u životu. Naše želje su naša sudbina, ista ona koja je većini ljudi alibi za apatiju i izgovore. Naše želje plod su našeg karaktera, mešavina onoga što smo dobili u genima i onoga za šta smo se svojim upornošću, znanjem, emotivnom i socijalnom inteligencijom - svojim radom - lično izborili da budemo, ukratko, onoga što smo sami udesili da bude naš put.
Duh astečke priče sa početka punim plućima živi Novosađanin Dejan Popović, osnivač PopArt Studija, autentične web radionice za stvaranje kreativnosti. Ono što radi ovaj studio najbliže bi bilo opisati kao
spoj švajcarskog noža i poezije digitalnog marketinga, jer kako drugačije objasniti da su od jednostavnih biznis on line prezentacija vrlo brzo stigli do razvoja unikatnih platformi i kruga izuzetnih klijenata, među kojima su: Opel, Nike, IBM, Schneider' s Electric, Lidl, Schwarzkopf... te domaće firme poput DIS-a, "Politike"...
Idealne web mere
Popović kaže da kompletan brending koji rade za neku kompaniju znači da se za nju radi sve što se tiče njenog imidža, predstavljanja, istupanja u javnosti. Da bi se to postiglo mora biti potpuno poverenje između njih, a iznad svega senzitivan pristup klijentima i razumevanje posla kojim se klijent bavi.
"Sada, iz ove perspektive, imajući u vidu da brzina interneta i zvuk dail up modema, u vreme kada smo počinjali, nisu bili nimalo ohrabrujući, da težinu CRT monitora nije bilo moguće izmeriti, ponosan sam na ono što smo do sada uradili.", kaže za 021.rs Dejan Popović. Ističe da nije dovoljno samo imati ideju, biti kreativan, već da čovek mora da bude i hrabar, dosledan i uporan, da ne klone ni kada pada, ni u životu, ni u poslu, već da svaki pad bude lekcija za narednu, sigurnu, stepenicu ka vrhu.
Popović je autentičan primer kako čovek može da uspe, kako mlad čovek, umesto da visi na Fejsbuku i ušminkava sopstvenu stvarnost, može da upotrebi internet i dokuči sve njegove nesagledive mogućnosti. Osnivač PopArt Studija našao je svoju idealnu meru u tom prostoru i oko sebe okupio četrdesetak mladih ljudi, spremnih da reči, slova i brojeve spakuju u neverovatnu sliku koja je u stanju da nas ubedi da je ono što dođe iz njihove kreativne web kuhinje nešto bez čega je život nezamisliv.
Samu ideju za kompaniju kakvu danas vodi, Popović je, kaže, imao još od detinjstva. Već tada je znao da su menadžment i preduzetništvo nešto čime želi da se bavi. Prve konkretne korake napravio je posle završenog Fakulteta tehničkih nauka, kada je počeo da radi u novozelandskoj kompaniji koja je pružala usluge hostinga, ali je brzo shvatio da mora da nastavi samostalno jer je jedino tako mogao da ima punu slobodu u ostvarivanju svojih ideja. Počeo je radeći u svom stanu:
"Kada klijent dođe, prvo zatvorim psa Marlija u sobu, da ne čuju lavež, pa onda usledi sastanak. Ubrzo mi se priključio moj drug iz detinjstva Igor Bošković, genije za digitalni marketing, koji je i danas u timu. U samom startu sve smo radili sami: web dizajn, front-end development, back-end development, digitalni marketing... Ali kako je broj klijenata rastao, tako je rastao i tim, i mi smo dobijali stručnjake za svaku od ovih oblasti. Pridružio nam se i kolega Srđan Spaić koji je postao jedan od najvažnijih saboraca i bitna menadžerska figura u daljem razvoju kompanije. Najlepši deo dana bio mi je tada kada bih rano ujutru krenuo kolicima od Almaške crkve do Limanskog parka. Taj put od 45 minuta bio je prostor kovanja planova: šta dalje, kako se organizovati, šta me sve čeka toga dana...".
Tu se negde već realizuje i san iz detinjstva, o radnom prostoru u staklenoj zgradi, gde bi kreativci svoje ideje pretvarali u realnost. Danas je njihov radni prostor upravo takav - u jednoj staklenoj novosadskoj zgradi, na sedmom spratu, sa pogledom na kojem bi pozavidela i Petrovaradinska tvrđava lično, punim slobode, razuzdanosti, kreativnosti i entuzijazma. "I sa puno golubova, sa kojima se svakodnevno borimo", smejući se dodaje Popović.
Uz hi-tech srca sveta
Koliko je PopArt Studio dobro pozicioniran u svetu digitalnog marketinga i kakav je njegov rejting možda najbolje pokazuje saradnja sa klijentima iz Silicijumske doline a ona je, zna se, hi-tech srce sveta. Savremeni čovek mnogo radi, dnevna centrifuga melje i čovek često nije svestan uspeha, ali kad se nađu u nekom dalekom Kataru, na primer, kada sedi na sastanku u "Šeratonu" u Dohi, to su trenuci kada postaneš svestan dokle si stigao, kaže Popović.
Naučiš mnogo o drugim kulturama i običajima, rasteš i kao čovek. Od klijenta iz Singapura naučio je, na primer, da se pozdravlja sa obe ruke i da se poklon uzima sa obe ruke, uz naklon.
Ponosan je, dodaje, na svoje saradnike, na ono što su zajedno uradili, ali i na Novi Sad, njegov grad koji je sjajno mesto za kreativnost, u kojem izuzetni ljudi razvijaju svoje softvere, igre, 3D modele za velike korporacije i zvučna imena iz oblasti softverskog inženjeringa.
Sve su to razlozi više da se ovde živi radi i kreira - uživa u životu, jer nam je on jedan jedini. Naš.
Komentari 8
Nikola
N.A
Mario
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar