Sada već davne 2004. godine na aerodrom "Čenej" sleteo je avion iz Podgorice, a u njemu su bili političari iz, tada još uvek, zajedničke državne zajednice. Petnaest godina kasnije obavljen je i prvi međunarodni direktni let, organizovana je carina i pasoška kontrola u kancelariji namenjenoj za tu proceduru.
"Cesna 340" na pistu čenejskog aerdroma sletela je posle devet časova ujutru. Dragoljub Samardžić, predsednik Aerokluba "Novi Sad", koji upravlja aerodromom, kaže za 021.rs da registracija za ovakve letove na Čeneju postoji već tri decenije, samo je bilo potrebno da se napravi organizacija i da se oni realizuju.
"Najpre smo napravili prostoriju za pripadnike policije i carine, koja ovim ljudima sa odgovornim poslom obezbeđuje sve uslove za rad. Potom je usledio postupak prijavljivanja leta, izvestili smo graničnu policiju o tačnom spisku putnika, oni su ga odobrili, uplatili smo državnu taksu i na našu veliku radost uspeli smo da napravimo veliki pomak. Stvar je u tome što ovo neće biti samo jedan let, nego smo sada otvorili mogućnost svima onima koji nisu znali da mogu da koriste ovaj aerodrom, da to čine i da koriste vrlo praktične stvari", poručuje Samardžić.
Dodaje da se Herper Klaus, vlasnik fabrike u Gospođincima, njima obratio za mogućnost sletanja na Čenej. Sada čekaju organizaciju još pet-šest letova, a očekivanja su da se u narednom periodu ovaj broj poveća. Veći broj letova bio bi i zagarantovan ukoliko bi se realizovao plan gradskih vlasti da se na Čeneju, u prvoj fazi, izgradi pista od 1.500 metara.
"Ja se nadam da će to sve ići korak po korak, ne treba žuriti, ali svakako ne bi trebalo da se propusti šansa koja nam se ukazala. Ovo je najbolji primer koliko nama aerodrom treba, bio on i najmanji na svetu, potreban nam je", ukazuje Samardžić za 021.rs.
Kako objašnjava, aerodrom može da koristi poslovnim ljudima kojima je vreme jako važan resurs, ali na usluzi je i malim turističkim agencijama, što bi pogodovalo i dodatnom razvoju turizma u Novom Sadu i okolini, kao i razvoju lovnog turizma. Pre svega ističe prednost uštede vremena, jer putnici ne moraju da sleću u Beogradu i da potom putuju na odredište u Vojvodini.
O potencijalima aerodroma na Čeneju i tome kakvog bi značaja mogao da ima za Novi Sad, ali i o tome šta kažu oni koji su sumnjičavi prema ideji komercijalnog aerodroma kraj Novog Sada, možete da čitate
OVDE.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 66
Rodjeni futozan
Spasoje
Komifo
Bosanci su ovde samo gora verzija sirijskih migranata.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar