Novi midi autobusi GSP-a uskoro na novosadskim ulicama

Četiri od osam kupljenih midi autobusa stigla su prošlog petka u garažu Gradskog saobraćajnog preduzeća na Futoškom putu, saznaje 021.rs.

Preostalih četiri će stići za najviše mesec dana, potom sledi registracija, nakon čega će biti uključeni u saobraćaj na pojedinim gradskim linijama.

Ovih osam srednjih autobusa sa pogonom na CNG kupljeni su za 99.880.000 dinara bez PDV-a od firmi "Autobus" i "Feniksbus" iz Novog Sada, koje su bile jedini ponuđači na tenderu. Radi se o midi busevima koji se izrađuju na osnovu modela italijanskog proizvođača Iveko - "Iveco 70C". Imaju 24 sedišta, sa četiri preklopna i jednim mestom za invalidska kolica sa pojasevima za fiksiranje.



Ovi autobusi bi trebalo da voze na manje frekventnim linijama GSP-a, a radi se i o prvoj kupovini ovakvog tipa autobusa. Uz to, autobusi koji su upravo stigli su prvi novi autobusi u krugu GSP-a posle više od godinu dana. Sedam solo autobusa je isporučeno u martu 2018. godine.

Gradski prevoznik bi ove i naredne godine trebalo ozbiljnije da obnovi vozni park, jer je već potpisan ugovor o isporuci 13 Mercedesovih solo autobusa sa pogonom na CNG gas po ceni od 287.612.812,5 dinara bez PDV-a. Ove autobuse će do Nove godine isporučiti firma "Star Import" iz Beograda, koja je zastupnik Mercedesa u Srbiji.

Takođe, GSP upravo razmatra ponude sa tendera vrednog 1,5 milijardi dinara za kupovinu 50 novih autobusa - 30 solo i 20 zglobnih autobusa. Ukoliko tender uspe, ovi autobusi će stići narednog proleća, kada bi trebalo da usledi i nabavka za kupovinu još toliko autobusa.

  • Bane

    04.11.2019 23:35
    Preporuka
    Tramvaj je zakon
  • JA

    20.08.2019 13:28
    Cistom racunicom dodjemo do toga da je cena jednog midi autobusa 105.000 Eura. Zar to nije malo jaca cifra za prevozno sredstvo od 24 sedista?
    Mozda neko strucan da kaze kolika je realna cifra?
  • NS centar

    20.08.2019 08:12
    Kad vec uzimaju te manje buseve, bolje da rasporede nekoliko po frekventnim linijama da stizu na vreme izmedju redovnih linija. U proseku se na bus ceka do 15 minuta i vise u intervalu, ovako bi smanjili barem na 5-10 minuta s obzirom da se u Novom Sadu iz godine u godinu populacija sve vise povecava. Ostatak buseva rasporede linijski po potrebi u gradu ili puste neku novu liniju. Jedan predlog za GSP u Novom Sadu, liniju 11a i 11b bi mogli da trajno izmeste iz ulice Maksima Gorkog i Strazilovske, znaci da se trasa krece ulicom Beogradskog keja i Bulevarom Cara Lazara. Stajalista mogu da se naprave na cosku kod radnicke ulice ili preko puta poljoprivrednog fakulteta na cosku sa ulicom Stevana Musica. Samim tim bi se smanjila frekventnost i buka saobracaja u tom delu grada a sa druge strane, brze bi se odvijao saobracaj odnosno gradski prevoz trasom Beogradskog keja i bulevara. Isto tako bi moglo da se rese jos neke linije u gradu.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti