Manje rasprave je bilo i oko trošenja budžeta i pojedinih regulacionih planova, ali su na kraju sve odluke usvojene uz većinu glasova SNS i koalicije okupljene oko nje.
Opozicija je donošenje plana koncesija za izgradnju četiri garaže u centru i osam u stambenim naseljima na period od 43 godine ocenila lošim prvenstveno smatrajući da Novi Sad ima dovoljno sredstava da sam izgradi neku od garaža.
Odbornica SRS-a Snežana Mušicki je izjavila da će građani i prihodi Grada biti oštećeni ukoliko se ovako sagrade garaže, podsećajući da sadašnja koalicija oko SNS u Novom Sadu godinama unazad ništa nije uradila da reši problem parkiranja, a sada odjednom imaju ovu ideju. Ona je dodala da SRS smatra da Novi Sad sam može da realizuje ove investicije i da se davanjem 12 lokacija za garaže u koncesiju gube veliki prihodi koje bi se ostvarili naplatom parkiranja.
Šef odborničke grupe DS-a Veljko Krstonošić je ocenio da novosadska vlast pokušava koncesijom za garaže da zaseni sve greške koje je SNS napravila u Beogradu, na čelu sa tamošnjim zamenikom gradonačelnika Goranom Vesićem.
"Za osam godina SNS vlasti u Novom Sadu, što je gotovo dva puna mandata, ni jednu garažu nisu sagradili i sada pred sam kraj ovog mandata planiraju da daju koncesiju za gradnju 12 garaža. Ovo će biti jedan veliki neuspeli projekat i ovo je zapravo početak velike afere, veće od one sa ATP Vojvodina", naveo je Krstonošić.
Zamenik gradonačelnika Srđan Kružević je ocenio da postoje oprečna mišljenja o tome da li su sve ove garaže potrebne ili ne, ali da je stav aktuelne vlasti u Novom Sadu da jesu. On je obajsnio da se koncesija daje na preko 40 godina na osnovu smernica Vlade Srbije o koncesijama i da se računanjem došlo do ovog broja kako bi investicija bila isplativa.
Kružević je dodao i da to što će biti ponuđeno 12 garaža ne znači da će se sve odmah i graditi i da će biti napravljena metodologija kada će i koja doći na red. Kružević je još rekao da će se još razgovarati i sa građanima koji žive u stambenim blokovima gde su ponuđene lokacije za gradnju garaža, kako bi se videlo šta žele i šta bi im odgovaralo po pitanju garaža. Više o koncesiji pročitajte
OVDE.
Vlast i opozicija su se sporile i oko trošenja budžeta. Opozicija je imala primedbe da vlast ima loše planove koji dovode do toga da Grad ima slabe prihode i još slabiju potrošnju i da se to ponavlja već osam godina unazad.
S druge strane, vlast sve ovo pravda time da će se tek u devetomesečnom i posebno godišnjem izveštaju videti kako se troši novac i da šestomesečni izveštaji ne mogu realno da prikažu situaciju, Kao primer navedeno je da će milijardu dinara koji se daju za kupovinu autobusa GSP-a tek sada biti vidljiva iako su tenderi bili još pre nekoliko meseci.
Opozicija nezadovoljna planom Limanskog parka i izgradnjom 12-spratnice
Dodajmo i da je opozicija imala primedbe na usvajanje pojedinih urbanističkih planova, kao što je plan Limanskog parka u kojem se planira gradnja poslastičarnice. Takođe, opozicija je nezadovoljna i činjenicom da su odbijeni prigovori građana na plan da se na uglu Rumenačke i Bulevara kralja Petra I gradi 12-spratnica.
Šef demokrata Veljko Krstonošić je naveo da je ovo nastavak prakse da se odbijaju prigovori građana i radi u korist investitora, kao i da je sada već jasno da će ugostiteljski objekat u Limanskom parku biti izgrađen iako su se građani tome usprotivili.
Zamenik gradonačelnika Srđan Kružević je o Limanskom parku rekao da plan, koji će ići na javni uvid, predviđa gradnju adrenalin parka, uređenje skejt parka, rušenje postojećih baraka na površini od 1.000 kvadrata i na njihovom mestu izgradnju objekta od 300 kvadrata za potrebe Gradskog zelenila, koje održava park, kao i izgradnju poslastičarnice od 300 kvadrata.
Kružević se osvrnuo i na plan gradnje novog stadiona na mestu "Karađorđa", navodeći da se ovim rade pripreme za gradnju koja će uskoro uslediti. O pitanju toga što u urbanističkom dokumentu nema ni pomena o arhitektonskom konkursu za izgled budućeg stadiona, Kružević je samo naveo da se sve radi u skladu sa zakonom.
Na sednici se raspravljalo i o izveštajima o radu javnih preduzeća u prvih šest meseci bez posebne rasprave, tome da više ulica dobije ime, a donete su odluke koje će olakšati davanje gradskih stanova u zakup, na korišćenje ili prodaju pojedinim socijalnim kategorijama, što je opet pretežno bilo uskalđivanje sa zakonom.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 14
Carls Tejlor
NN
komšija
Da pojasnim Dari, kad izgrade garaze moracemo dodatno da platimo doplatnu kartu za parkiranje u garazi bez obzira sto smo vec platili godisnju parking kartu za stambenu zonu. Nadam se da je sad jasnije
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar