Manje rasprave je bilo i oko trošenja budžeta i pojedinih regulacionih planova, ali su na kraju sve odluke usvojene uz većinu glasova SNS i koalicije okupljene oko nje.
Opozicija je donošenje plana koncesija za izgradnju četiri garaže u centru i osam u stambenim naseljima na period od 43 godine ocenila lošim prvenstveno smatrajući da Novi Sad ima dovoljno sredstava da sam izgradi neku od garaža.
Odbornica SRS-a Snežana Mušicki je izjavila da će građani i prihodi Grada biti oštećeni ukoliko se ovako sagrade garaže, podsećajući da sadašnja koalicija oko SNS u Novom Sadu godinama unazad ništa nije uradila da reši problem parkiranja, a sada odjednom imaju ovu ideju. Ona je dodala da SRS smatra da Novi Sad sam može da realizuje ove investicije i da se davanjem 12 lokacija za garaže u koncesiju gube veliki prihodi koje bi se ostvarili naplatom parkiranja.
Šef odborničke grupe DS-a Veljko Krstonošić je ocenio da novosadska vlast pokušava koncesijom za garaže da zaseni sve greške koje je SNS napravila u Beogradu, na čelu sa tamošnjim zamenikom gradonačelnika Goranom Vesićem.
"Za osam godina SNS vlasti u Novom Sadu, što je gotovo dva puna mandata, ni jednu garažu nisu sagradili i sada pred sam kraj ovog mandata planiraju da daju koncesiju za gradnju 12 garaža. Ovo će biti jedan veliki neuspeli projekat i ovo je zapravo početak velike afere, veće od one sa ATP Vojvodina", naveo je Krstonošić.
Zamenik gradonačelnika Srđan Kružević je ocenio da postoje oprečna mišljenja o tome da li su sve ove garaže potrebne ili ne, ali da je stav aktuelne vlasti u Novom Sadu da jesu. On je obajsnio da se koncesija daje na preko 40 godina na osnovu smernica Vlade Srbije o koncesijama i da se računanjem došlo do ovog broja kako bi investicija bila isplativa.
Kružević je dodao i da to što će biti ponuđeno 12 garaža ne znači da će se sve odmah i graditi i da će biti napravljena metodologija kada će i koja doći na red. Kružević je još rekao da će se još razgovarati i sa građanima koji žive u stambenim blokovima gde su ponuđene lokacije za gradnju garaža, kako bi se videlo šta žele i šta bi im odgovaralo po pitanju garaža. Više o koncesiji pročitajte
OVDE.
Vlast i opozicija su se sporile i oko trošenja budžeta. Opozicija je imala primedbe da vlast ima loše planove koji dovode do toga da Grad ima slabe prihode i još slabiju potrošnju i da se to ponavlja već osam godina unazad.
S druge strane, vlast sve ovo pravda time da će se tek u devetomesečnom i posebno godišnjem izveštaju videti kako se troši novac i da šestomesečni izveštaji ne mogu realno da prikažu situaciju, Kao primer navedeno je da će milijardu dinara koji se daju za kupovinu autobusa GSP-a tek sada biti vidljiva iako su tenderi bili još pre nekoliko meseci.
Opozicija nezadovoljna planom Limanskog parka i izgradnjom 12-spratnice
Dodajmo i da je opozicija imala primedbe na usvajanje pojedinih urbanističkih planova, kao što je plan Limanskog parka u kojem se planira gradnja poslastičarnice. Takođe, opozicija je nezadovoljna i činjenicom da su odbijeni prigovori građana na plan da se na uglu Rumenačke i Bulevara kralja Petra I gradi 12-spratnica.
Šef demokrata Veljko Krstonošić je naveo da je ovo nastavak prakse da se odbijaju prigovori građana i radi u korist investitora, kao i da je sada već jasno da će ugostiteljski objekat u Limanskom parku biti izgrađen iako su se građani tome usprotivili.
Zamenik gradonačelnika Srđan Kružević je o Limanskom parku rekao da plan, koji će ići na javni uvid, predviđa gradnju adrenalin parka, uređenje skejt parka, rušenje postojećih baraka na površini od 1.000 kvadrata i na njihovom mestu izgradnju objekta od 300 kvadrata za potrebe Gradskog zelenila, koje održava park, kao i izgradnju poslastičarnice od 300 kvadrata.
Kružević se osvrnuo i na plan gradnje novog stadiona na mestu "Karađorđa", navodeći da se ovim rade pripreme za gradnju koja će uskoro uslediti. O pitanju toga što u urbanističkom dokumentu nema ni pomena o arhitektonskom konkursu za izgled budućeg stadiona, Kružević je samo naveo da se sve radi u skladu sa zakonom.
Na sednici se raspravljalo i o izveštajima o radu javnih preduzeća u prvih šest meseci bez posebne rasprave, tome da više ulica dobije ime, a donete su odluke koje će olakšati davanje gradskih stanova u zakup, na korišćenje ili prodaju pojedinim socijalnim kategorijama, što je opet pretežno bilo uskalđivanje sa zakonom.
Komentari 14
Carls Tejlor
NN
komšija
Da pojasnim Dari, kad izgrade garaze moracemo dodatno da platimo doplatnu kartu za parkiranje u garazi bez obzira sto smo vec platili godisnju parking kartu za stambenu zonu. Nadam se da je sad jasnije
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar