Sud proglasio bankrot ATP "Vojvodina"
Kako saznaje 021, odluka je donesena prošle sedmice, a po nepravosnažnoj odluci suda stečajni upravnik Nikola Pavlović mogao bi da započne proces prodaje imovine. Nezadovoljna strana ima pravo žalbe, a drugostepeni sudski organ je Stečajno veće Privrednog suda u Novom Sadu.
Presuda o prekidu stečajnog postupka i prelasku na bankrot zasniva se na činjenici da je istekao rok važenja Plana reorganizacije, a da nije postignut očekivani rezultat. Sudija je u presudi zaključio da ishod i ne zavisi od stečajnog dužnika, već od grada Novog Sada na kome je da donese ili ne donese odluku o premeštanju saobraćaja na novo zdanje.
Iznosi se i ocena da grad do sada nije hteo da donese ovu odluku, a sudija procenjuje da neće ni u budućnosti, te se, bez saobraćajne funkcije na novoj lokaciji (nova stanica kod Mlekare), ne vidi način kako bi preduzeće uopšte moglo poboljšati poslovanje i poveriocima vratiti dugove.
Inače, sredinom decembra održano je četvrto po redu ročište povodom zahteva Ilije Devića da se donese mera privremene zabrane prodaje imovine ATP "Vojvodina", jer je, kako smatra, u Katastru grada Novog Sada nezakonito upisana hipoteka nad pojedinim objektima preduzeća, pre svega servisom. On tvrdi da je hipoteka upisana nad objektima koji nisu postojali tokom sklapanja kreditnog ugovora između "Kredi Agrikol" banke i ATP "Vojvodina", zbog čega je podneo i krivičnu tužbu protiv dvojice direktora banke i protiv čelnika Katastra u Novom Sadu.
Podsetimo, povodom celog slučaja vodi se ukupno osam sudskih sporova, a za čitavu priču odavno se zainteresovala i Evropska unija koja je dešavanja oko ATP "Vojvodina" uvrstila u 24 sporne privatizacije.
Komentari 44
Liman
pčelica
Gramzi - Bagins
Iznosi se i ocena da grad do sada nije hteo da donese ovu odluku, a sudija procenjuje da neće ni u budućnosti, te se, bez saobraćajne funkcije na novoj lokaciji (nova stanica kod Mlekare), ne vidi način kako bi preduzeće uopšte moglo poboljšati poslovanje i poveriocima vratiti dugove."
Grad tu odluku može i da donese ali je GSP nikada neće sprovesti jer je apsolutno i totalno van pameti da, pored sopstvene autobuske stanice, pređu na tu novu na kojoj bi morali da plaćaju zakup prostora, stanične usluge, peronske usluge i još štošta drugo. O izmeni i produženju trasa autobuskih linija i troškovima toga da i ne govorim. Takav potez bi, zbog toga, neminovno doveo do podizanja cene karte za autobus sa sadašnjih 65 na bar 650 dinara, što, naravno, niko ne bi hteo da plati pa bi GSP za tri do šest meseci i sam bankrotirao.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar