Godišnje markice za sve linije za učenike 5.000 dinara
Gradonačelnik Miloš Vučević naveo je da će ove izmene istovremeno omogućiti da karta u I i II zoni bude 65 dinara, a u svim ostalim zonama 110 dinara. Doći će i do smanjenja cena markica u svim zonama, sem u gradskoj.
Vučević je objasnio da očekuje da primena novog cenovnika krene od 1. aprila.
Prema njegovim rečima, studenti i učenici će i dalje moći da uzmu mesečne markice po redovnim cenama, a godišnje će biti po stimulativnoj ceni od 5.000 dinara za sve pravce, kako bi povećali broj ovih korisnika i više stimulisali korišćenje javnog prevoza u odnosu na ostale vidove prevoza. On očekuje da će ove godišnje subvencionisane markice biti prihvaćene jer su uštede na godišnjem nivou, zavisno od zone, po osobi od 4.000 u I zoni do 27.000 dinara u V zoni. Takođe, kako će sada mesečne markice biti jeftinije jer su naselja iz II zone prebačena u I, a iz III u II i tako dalje, Vučević očekuje da će i veći broj građana koristiti javni prevoz.
Gradonačelnik nije imao podatke koliko će ovo uticati na finansije GSP-a i navodi da će se to tek videti. On očekuje veću prodaju markica, a i uštede jer će gradski prevoz uskoro imati stotinak autobusa na gas.
"Očekujemo veći broj prodatih karata, očekujemo da ljudi, prvenstveno u zapadnom delu grada, Veternik-Futog-Begeč, gde nam je i najveći udar linijskih taksista, krenu da se više voze gradskim prevozom. Da ne rizikuju da se voze nelegalnim linijskim taksi prevozom i da se jeftinije prevoze nego do sada. Naravno, ukoliko bude potrebno, Grad će pomoći GSP-u, jer, da se ne lažemo, ni jedna od ovih cena nije ekonomska", naveo je Vučević, dodavši da bi ekonomska cena karte bila bar duplo veća od sadašnjih 65 dinara.
Vučević je ponovio da sledi i uvođenje novog elektronskog sistema naplate, za sada na gradskim linijama. Kako kaže, zbog toga će uslediti nove izmene u tarifnom sistemu, kako bi se stimulativno delovalo na građane da kupuju elektronske karte, a da karta u autobusu bude daleko skuplja. Najavio je i druge promene, kao što su rekonstrukcije stajališta, uvođenje elektronskih displeja i kupovina prvih 10 autobusa na struju, kao i četiri punionice.
Komentari 48
Mia
Pod 2 Ako sam dobro razumela Veternik, Futog i Begec ista tj prva zona? Hahah pa koga vi bre vozate?
Opste je poznato da Veternik trazi godinama gradsku kartu zbog nepravde u odnosu na Petrovaradin, Sremsku Kamenicu, Klisu. Nesto nisam cula (niti je logicno) da Futog trazi isto a kamoli Begec ali avaj izbori nam stizu.
Dacu jedan savet vodjama grasa (mozete me i novcano nagraditi ako vam se svidi) vidim da su vam nejasne zone za prevoz pa preporucujem da ih svrstate onako kako su ih svrstala taksi udruzenja. Odtale dolazimo do kljucnog pitanja ako gradski taksi Veternik svrstava u prvu tarifu kako je moguće i zbog cega ga vras svrstava u drugu zonu-isto gorivo trose zar ne?
GSP
Bojana
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar