Naime, situacija u kojoj se trenutno nalazi najveći broj zemalja u svetu psihološki nije nimalo laka za građane. Panika, upravljanje situacijom, neizvesnost i borba za život nisu redovne situacije u životima većine, a stručnjaci još uvek nemaju dovoljno saznanja o psihološkim aspektima kriznih događaja poput pandemije.
Zbog toga su se angažovali naši naučnici:
prof. dr Veljko Jovanović, prof. dr Vesna Gavrilov-Jerković i dr Milica Lazić sa Filozofskog fakulteta, koji su upravo pokrenuli
naučno istraživanje pod nazivom
"Rezilijentnost u kontekstu pandemije COVID-19".
Kako poručuje tim stručnjaka iz Novog Sada, najvažniji zadatak ovog istraživanja je da omogući razumevanje na koji način pandemija utiče na dobrobit ljudi i na koje načine se ljudi prilagođavaju na trenutnu situaciju.
"Događaji poput pandemije COVID-19 su prilika da dođemo do vrednih znanja o tome kako unaprediti kvalitet života pojedinaca i zajednica i kako se uspešno nositi sa izazovima kao što je trenutna pandemija. Da bi se ti ciljevi ostvarili, važno je da u istraživanju učestvuje što više ljudi, jer je iskustvo svake osobe dragoceno za razumevanje psiholoških aspekata pandemije", poručuje prof. dr Veljko Jovanović u ime naučnog tima.
Ako želite da budete učesnik u ovom istraživanju, možete da popunite anketu koja se nalazi
OVDE.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 38
Robija
Sloba
Sve stručnjaci
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar