Kako se navodi u
konceptualnom okviru plana, ovaj prostor je već decenijama predviđen za produžetak Bulevara Evrope i izgradnju mosta. Lokacija je, u najvećem delu, neizgrađen prostor, osim u delu Ulice Sime Matavulja i zapadnom delu gde se nalazi kasarna Vojske Srbije.
Neizgrađeni prostor obuhvata i deo istočnog oboda Telepa i naselja Depresija na zapadnom obodu Limana IV. Trasa mosta bi trebalo da prelazi preko područja Ribarskog ostrva i Kameničke ade, a na sremskoj strani je predviđeno da se završi na raskrsnici državnog puta 119 i Karađorđeve ulice.
Osim trase mosta, trebalo bi da se definiše i trasa biciklističkih staza, ali i da se detaljnije razrade raskrsnice na području plana. Saobraćajnica bi trebalo da bude namenjena kretanju automobila, autobusa, teretnog saobraćaja, pešaka i biciklista.
U planu se ocenjuje da je most "od izuzetnog značaja", a kao osnov za izradu navodi se Generalni urbanistički plan Grada Novog Sada do 2030. godine, čija je izrada "u toku". Drugi planovi pod neposrednim uticajem su Plan generalne regulacije priobalja na levoj obali Dunava u Novom Sadu i Plan generalne regulacije prostora u zapadnom delu grada na području Telepa.
Iako se u dokumentu navodi da će se za izradu plana pribaviti potrebni uslovi od organa, posebnih organizacija, imalaca javnih ovlašćenja i drugih institucija, poznato je da je plan za uređenje priobalja, kao i generalni urbanistički plan, još uvek pod upitnikom zbog izostanka saglasnosti Voda Vojvodine, s obzirom na to da se radi o području koje zahvata redovnu odbranu od poplava.
Planirani most ukršta se sa bačke strane sa nasipom prve odbrambene linije Novog Sada, a u planu se navodi da će uslovi za taj deo biti pribavljeni od Javnog vodoprivrednog preduzeća "Vode Vojvodine".
Podsetimo, prošlog meseca gradonačelnik Miloš Vučević predstavio je maketu mosta izrađenu na osnovu Generalnog projekta koji je prošle godine naručila Uprava za građevinsko zemljište i investicije, o čemu je
021.rs već pisao.
Predstavljajući maketu, Vučević je naveo da je Vlada odlučila da njegovu izgradnju proglasi projektom od nacionalnog značaja, što bi značilo kraće rokove i jednostavnije procedure, a moguće i izostanak sklapanja ugovora bez postupka javne nabavke. Opširnije o tome čitajte
OVDE.
Komentari 24
Sremac
To je posla za jednu sezonu i automatski ne treba tunel u F gori, ne treba most iza Šangaja, nema gužve kamiona po Petrovaradinu. prostija trasa ne postoji da se spoji Srem i pravac na Suboticu. A most Telep-Kamenica biće ionako za laki transport prevashodno. Čak i varijanta uzvodno od Futoga nije loša , Mada po konfiguraciji terena tek na predelu Koruške je izvodljivo iz pravca Mitrovice-Sviloša...
Djordje
Nina
I da nama koji nismo iz te branše objasne i obrazlože da i mi odemo i damo primedbu ili se peticijom potpisemo.
Po meni nije vreme za most jer ima prečih stvari a jedna je i specijalistički dom zdravlja, kola hitne pomoći malim mestima,putevi kanalizacija po selima....
A ne kao dom zdravlja Liman
Ostali samo zidovi,sve se renovira,....
Samo su trebali da skupe Jos malo para i da naprave novi dom zdravlja na nekoj drugoj lokaciji jer se grad siri...
Ovako ce biti baba u novoj haljini....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar