Takođe, neophodno je striktno poštovanje mere fizičke distance, a broj korisnika u prostorijama je ograničen i na ulazu u prostorije korisnicima se meri telesna temperatura.
"Molimo korisnike usluga, posebno ukoliko imaju bilo kakve simptome respiratorne infekcije, da se za sva pitanja i reklamacije preduzeću obraćaju telefonskim ili preko mejla, kako bismo svaku mogućnost širenja virusa neposrednim kontaktom sveli na minimum", apeluju u Novosadskoj toplani.
Za prijem pošte otvoren je šalter Pisarnice, radnom danima od 7 do 15 časova, bez mogućnosti ulaska u prostorije i uz sprovođenje preporučenih mera zaštite.
Za sve informacije, kao i prijavu reklamacija na kvalitet usluge, korisnicima su na raspolaganju brojevi telefona 423-712, 420-853 i broj 0800-100-021, svakog dana od 6 do 22 časa.
U slučaju curenja na kućnoj instalaciji, zbog hitnosti intervencije i dostupnosti telefona korisnicima 24 sata, potrebno je pozvati na broj telefona 4881-105, koji je na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave. Korisnici mogu da se obrate Toplani i preko mejl adrese osj@nstoplana.rs .
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar