Brend Idea već je prepoznat u javnosti po svojim akcijama ulepšavanja okoline, a sada tu priču nastavlja sa ozelenjavanjem gradskih bašti, terasa, dvorišta, kao i svojih prodavnica. Kako navode, nastoje da povezuju umetnost i urban, moderan vizuelni izraz koji ima uticaj na urbane zajednice u ovom gradu.
Direktorka marketinga u kompaniji Mercator-S Nataša Pavlović otkriva otkud Idei ideja o ozelenjavanju i cvetanju Novog Sada i zbog čega #verujemouideju.
Nataša Pavlović: Naša IDEA je povela proces koji će da ozeleni gradske terase, dvorišta, bašte i naše IDEA prodavnice. Kroz ovaj projekat želimo da primenimo širi pristup kulturi koji će unaprediti imidž grada, i uz koji ćemo, zajedno sa Fondacijom Novi Sad 2021, pokazati da je Novi Sad evropska prestonica optimizma, lepote, mladosti i kulture.
Novi Sad jeste grad čiji je jedan od zaštitnih znakova i raznolikost kulture, te tolerancija. Upravo to je nešto što Novi Sad propagira kao Evropska prestonice kulture 2021. godine. Otkad podržavate ovu ideju o Novom Sadu kao kulturnoj prestonici Evrope?
Nataša Pavlović: IDEA je, još dok je ceo projekat bio u procesu kandidature, prva dala podršku ideji da Novi Sad bude Evropska prestonica kulture 2021. Mi smo uz projekat EPK Novi Sad 2021 zato što i dalje verujemo u ideju ovog projekta, odnosno verujemo u Novi Sad i njegovu lokalnu posebnost i jedinstvenost, a kroz aktivnosti u kampanji i zajedničke aktivnosti tu veru i pokazujemo.
Koje su sve to aktivnosti koje ste realizovali do sada na putu Novog Sada do Evropske prestonice kulture?
Nataša Pavlović: IDEA je od samog početka podrška ovom projektu, jer verujemo da je ovo jedan od najlepših načina za promociju Grada, umetnika koji ovde žive i kulturnih događaja koji se ovde organizuju. Na samom početku kreirali smo kampanju kako bismo promovisali ovaj projekat i kako bi što više Novosađana, naročito mlađe populacije, razumelo koliko je ovakav projekat važan za Novi Sad. Zajedno sa Fondacijom, sredili smo Nova mesta, uspešno smo realizovali akciju podele poklona zahvalnosti najstarijim umetnicima i radnicima u kulturi u maju mesecu ove godine. Ovog leta želimo da ulepšamo cvećem nekoliko lokacija u gradu, i naše IDEA objekte, zato smo poklanjali seme cveća, jer želimo da u ovo uključimo što više ljudi, i da svi zajedno zasadimo nove bašte za grad kao iz mašte.
U narednom periodu naša podrška razvoju lokalne umetničke scene biti još konkretnija i značajnija, sve sa ciljem da Novi Sad i nakon 2021. ostane kulturna prestonica Evrope.
Ukoliko ste inspirisani, prošetajte našim gradom, kupite neko seme cveća i zasadite i vi novu baštu za vas. Za naš grad.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!