Od početka godine otkriveno je 70 osoba koje se sumnjiče da su u javnom prevozu zloupotrebljavali karte i mesečne markice.
Od početka godine otkriveno je 70 osoba koje se sumnjiče da su u javnom prevozu zloupotrebljavali karte i mesečne markice.
Pomoćnik direktora Gradskog saboraćajnog, Duško Savić, kaže za Radio 021 da se najviše falsifikuju besplatne godišnje karte za decu iz porodica sa tri ili viče učenika, ali da se ne zaobilaze ni druge vrste: "Zabrinjavajuće je kako se uopšte došlo na ideju da se falsifikuje neka isprava koja košta 650 dinara i da se takvom riziku izlažu i oni koji prave falsifikate, i oni koji te falsifikate prodaju i krajnji korisnik. Taj koji redovno kupi markicu i da je na falsifikovanje, snosi istu odgovornost kao i onaj koji taj falsifikat koristi".
Savić objašnjava da su sve markice obezbeđene sa više nivoa zaštite: "Od boje, izgleda, preko nekih brojeva koji služe u suštini kao kod i koji su prepoznatljivi samo za službu unutrašnje kontrole. Apelujem na sve naše korisnike da ne dolaze u iskušenje da to rade". Pomoćnik direktora Gradskog saboraćajnog ističe da se karte i mesečne markice moraju kupovati isključivo u kioscima tog preduzeća, jer kupljene na bilo kojem drugom mestu, nisu ispravne.
Prošle godine podneseno je 35 krivičnih prijava zbog falsifikovanja, distribucije ili korišćenja falsifikovanih karata, odnosno mesečnih markica. (D.S.)
Model gradskog prevoza koji od pre godinu-dve primenjuje novosadski GSP je ubedljivo najnečovečniji u Evropi. Ni u Obali Slonove Kljove putnici ne ulaze isključivo na prednja vrata (već svugde na prednja i zadnja, a izlaze i jedni i drugi na srednja). Jedino su Novosađani (i niko više na ovom kontinentu!) po nekoliko minuta neustavno i nezakonito lišeni slobode pred zatvorenim srednjim i zadnjim vratima sve dok na prednja ne ''uniđu'' svi oni spolja! I u Tarzaniji su javna vozila označena brojem linije na četiri mesta (nazad, napred i na dva mesta bočno), ali ne i u Novom Sadu. I u Polulevoj Gvineji gradski prevoznici povremeno komuniciraju licem u lice sa svojim putnicima i upoznaju se s potrebama i problemima na obema stranama, ali jedino novosadsko javno prevozno preduzeće ne j*** kontakt s javnošću ni za suvu šljivu. A možemo se katkad sresti na zborovima u MZ, ili u sali GSP-a. Ova jeziva strahota sa 70 putničkih devijacija je neukusno bacanje prašine u oči građanstvu, jer je u pitanju promilovog promila promil, daleko ispod godišnje očekivanog, planiranog i u cenu prevoza ukalkulisanog rastura. Nebulozne mere je zaveo direktor Pejić, ali novi diša, iz redova Lige, očito nema nameru da ih humanizuje. Misli li on, i g. Čanak s njime, da u autobusima sede samo roboti zvani putnici? O, ne, gospodo! Mi smo i glasači. Pa i puno više od toga. Mućnite malo glavama..
I sada GRAS ima DOVOLJNO NOVACA za potrebe odrzavanja i kupovinu novih autobusa
Nego SMANJITI broj zaposlenih U ADMINISTRACIJI kao i napraviti evikasniju i kvalitetniju reorganizaciju u samom GSP-u
povecanjem cena pod uslovom da se privatizuje, nece se nista promeniti nabolje, je NOVE GAZDE, nece ce se isto ponasati..
ovde se ne zna voditi privatno, jer jos uvek u glavi je kvar kod privatnika....
Lalli i ostalim kriticarima koji podrzavaju falsifikovanje danas pokazne karte ,a sutra ko zna cega,samo da kazem da ,ce sve biti bolje kada JGSP bude privatizovan,a uskoro ce.
1.Cena karte ce biti bar duplo skuplja.
2.Ukinuce preko 30.000 besplatnih karata ,jer sad se oko 20% putnika vozi besplatno.Jos oko 30.000 hiljada kupuje kartu po povlascenoj ceni.
I onda kad naplativost bude bar 95% bi ce i novih autobusa i nastresnica i besplatnih novina u autobusu.
Svi ce biti srecni i veseli.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi protest u Novom Sadu na kom se traži odgovornost za pad nadstrešnice Železničke stanice u kom je poginulo 14 ljudi, a teško je povređeno troje, održaće se u nedelju, 17. novembra.
Jedan od predstavnika organizacije Promena u fokusu (PUF) Minja Pernat započeo je simboličnu akciju 14 sati za 14 preminulih u nesreći na Železničkoj stanici u Novom Sadu.
Ko ošteti, uništi, ukloni ili oduzme element ili deo elementa železničke infrastrukture i ako je usled tog dela nastupila smrt jednog ili više lica, učinilac će se kazniti zatvorom od dve do 12 godina
Patrijarh srpski Porfirije služiće sutra liturgiju u Sabornoj crkvi u Novom Sadu povodom praznika Obnovljenja hrama Svetog velikomučenika Georgija, slave Grada Novog Sada.
Udruženje dramskih umetnika Srbije (UDUS) pridružuje se protestu dela kulturne javnosti povodom nedavne tragedije u Novom Sadu i hapšenja onih koji su tražili odgovornost nadležnih za nesreću.
Tužilaštvo u Novom Sadu je danas saslušalo dvojicu policajaca i novinara Televizije N1 - svedoka privođenja bivšeg potpredsednika Vlade Vojvodine Gorana Ješića.
Poslanik i predsednik Ekološkog ustanka Aleksandar Jovanović Ćuta izjavio je da pritvorenog aktivistu Ivana Bjelića "neće uspeti da slomi Vučićeva policija i da on zatvorske dane podnosi hrabro".
Novinarka portala 021.rs Dragana Prica Kovačević dobitnica je Godišnje nagrade za najbolje medijske tekstove i priloge na temu borbe protiv diskriminacije i promovisanja ravnopravnosti.
Dve nedelje prošlo je od tragične nesreće na Železničkoj stanici u Novom Sadu, kada je u obrušavanju nadstrešnice poginulo 14 osoba, dok su još tri teško ranjene.
Komentari 6
TraLala
Nego SMANJITI broj zaposlenih U ADMINISTRACIJI kao i napraviti evikasniju i kvalitetniju reorganizaciju u samom GSP-u
povecanjem cena pod uslovom da se privatizuje, nece se nista promeniti nabolje, je NOVE GAZDE, nece ce se isto ponasati..
ovde se ne zna voditi privatno, jer jos uvek u glavi je kvar kod privatnika....
Slusalac
1.Cena karte ce biti bar duplo skuplja.
2.Ukinuce preko 30.000 besplatnih karata ,jer sad se oko 20% putnika vozi besplatno.Jos oko 30.000 hiljada kupuje kartu po povlascenoj ceni.
I onda kad naplativost bude bar 95% bi ce i novih autobusa i nastresnica i besplatnih novina u autobusu.
Svi ce biti srecni i veseli.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar