"Obišao sam radove na deonici Beograd - Novi Sad i to su najveći železnički radovi poslednjih decenija. To će biti prva brza pruga u Srbiji. Od oktobra sledeće godine konačno ćemo moći da sednemo u Beogradu, odemo u Novi Sad, pogledamo pozorišnu predstavu i vratimo se nazad", rekao je ministar za Tanjug.
Na železničkoj stanici u Petrovaradinu ministar je prisustvovao polaganju paketa gornjeg postroja koji čine šine i pragovi. On je, kako navodi Tanjug, prošao i kroz jednu od cevi tunela kojom će prolaziti brzi vozovi.
U Čortanovcima Momirović je imao sastanak sa direktorom RŽD Internacional za Srbiju Mansurbekom Sultanovom i generalnim direktorom Infrastruktura železnica Srbije Nebojšom Šurlanom.
"Zahtevali smo da se pojača dinamika. Da se uvede rad u tri smene. Ono što je obećano predsedniku pre nekoliko meseci mora da se ispuni. I na tome ćemo insistirati nadalje. Postoji dosta izazova, ali sam uveren da naši partneri iz RŽD-a mogu da ih prevaziđu", rekao je on.
RŽD Internacional gradi vijadukt u plavnom delu Dunava i tunel Čortanovci čije će dve cevi za potrebe brze pruge kojom će vozovi ići brzinom od 200 kilometara na sat imati ukupnu dužinu od 2,2 kilometra. Iz ove kompanije navode da je spremnost tunela 95 procenata, a da se predaja u upotrebu očekuje krajem sledeće godine.
Spremnost železničkog vijadukta kod Čortanovaca na kome su završeni radovi na sva 103 stuba i 117 od 118 raspona je 99,9 odsto, ističu u RŽD.
Ova kompanija rekonstruiše i železničku prugu Stara Pazova - Novi Sad gde se gradi drugi kolosek za povećanje brzine vozova do 200 kilometara na sat.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 64
srs
jova
Smrda
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar