Radovi na novoj javnoj garaži kod Banovine počinju krajem godine, sledećeg proleća i kod Modene

Nadležni se pripremaju za početak radova na izgradnji prve dve javne garaže u Novom Sadu, a u toku su analize terena i pisanje tehničke dokumentacije.
Radovi na novoj javnoj garaži kod Banovine počinju krajem godine, sledećeg proleća i kod Modene
Foto: Pixabay
Garaže će, na osnovu ugovora o koncesiji u trajanju od 43 godine sa Gradom Novim Sadom, graditi "Best in Parking – Holding AG" iz Beča i građevinska kompanija "Inobačka" iz Novog Sada. Grad je sa koncesionarima sklopio ugovor početkom avgusta prošle godine, a formirano je privredno društvo "Javne garaže" DOO.
 
Kako je 021.rs već pisao, javne garaže su planirane na četiri lokacije - Ulica Modene, kod Banovine, na Trgu republike i na uglu Uspenske i Šafarikove ulice.
 
U kabinetu gradonačelnika kažu za 021.rs da su u toku geomehanička ispitivanja u Modene kako bi se odabrala varijanta prostorne organizacije garaže. Za javnu garažu kod zgrade Pokrajinske vlade i Skupštine Vojvodine u toku su pripreme koncesionara za izradu projektnog zadatka i projektno-tehničke dokumentacije.
 
"Nakon zaključenja ugovora o koncesiji za projektovanje, izgradnju, upravljanje i održavanje javnih garaža na četiri lokacije na teritoriji Grada Novog Sada, Koncesionar je osnovao društvo za posebne namene u svrhu realizacije ugovora, osim za lokaciju na uglu Uspenske i Šafarikove, gde će društvo za posebne namene biti osnovano nakon primopredaje lokacije. Koncesionaru su, od strane Koncedenta (Grada), predate lokacije za izgradnju javne garaže u Ulici Modene i kod zgrade Pokrajinske vlade i Skupštine Autonomne pokrajine Vojvodine", navode u Gradu za naš portal.
 
Prema planovima projektanata, prvo će se krenuti sa izgradnjom javne garaže kod zgrade Banovine i Skupštine Vojvodine - krajem ove godine. Planirani rok za početak radova u Ulici Modene je prva polovina 2022. godine.
 
Inače, u Modene, kod Banovine i na Trgu republike biće podzemne garaže, a na uglu Uspenske i Šafarikove će biti nadzemna garaža. Za garažu u Modene podzemna etaža nije ograničena, a procena je da će imati dve etaže i mesta za 100 automobila po etaži. Garaža na uglu Uspenske i Šafarikove imaće ukupno 350 parking mesta na četiri etaže, a kod Banovine će kapacitet biti oko 90 mesta na dve etaže. Za garažu na Trgu republike preporučuju se dve etaže, svaka sa po 200 parking mesta.
 
Detaljnije o organizaciji garaža čitajte na OVOM LINKU.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • M

    08.03.2021 09:23
    Cela Holandija je takodje mocvarna i sa podzemnim vodama pa ima podzemnih garaza. Nije problem u tome, vece pitanje je koliko strucni ljudi ce raditi ove garaze i da li ce se postovati projekat ili fusheriti i krasti novac kao po obicaju.
  • lala

    25.02.2021 19:45
    ee
    Nasli strucnjaci u mocvari NS nije im promenada opomena sve na sipovima oni opet podzemne garaze bez mozga jasno mi je da se utalio neko al projektant nema mozga grama a tek izvodjac inobacka oce opet kao zgrade to pravi gde promaja tutnji ko kroz karton uzas sve mogu da razumem da je nadzemno posto svaki dan radim gradjevinu al da u ns ides dole radjen je samo Merkator do 1 sprata promenada je ukopana dole par spratova i odmah problemi otisli ljudi ispod korita Dunava
  • Dark Veber

    25.02.2021 14:05
    Realno ovo je dobro. Mnogo toga je katastrofa, ali garaže i vakcinacija su ekstra, ne budimo Đilas.
    1. 3 od 4 garaže se grade tamo gde je sada ništa tj zemlja. Dakle ostaje nam park kod Banovine, šetalište u Modene i trg kod Riblje pijace. A u Šafarikovoj će biti umesto onog rugla od autobuske stanice. Biće na četiri nivoa ali će moći da se parkira 350 auta.
    2. Izgradnja ove četiri garaže nas košta 0 dinara. Zapravo na mesečnom nivou ćemo dobijati koncesionu naknadu, a posle 43 godine garaže ostaju u vlasništvu grada.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti