Kompanija "Matijević" dostavila je ponudu za savremeni servisni centar sa pripadajućom ponudom, dok je, prema nezvaničnim saznanjima, ponudu za zemljište dostavila firma "Evro dom" iz Kaća", koja se bavi drumskim prevozom tereta. Za samu stanicu nije bilo zainteresovanih, objavio je Danas.
Osim servisa, oglasom o prodaji ponuđena je i nova međunarodna autobuska stanica, kao i deo zemljišta na kom ATP Vojvodina ima pravo korišćenja. Početna likvidaciona vrednost sve tri celine iznosi nešto više od 5,3 miliona evra.
Bojan Matijević kaže za Danas da su za servisni centar ponudili 1,45 miliona evra, što je nešto iznad početne cene. Kako dodaje, samo su se oni prijavili za servis, za koji su zainteresovani zbog firme "Agrovojvodina mehanizacija", koja je zastupnik u prodaji traktora i priključne mehanizacije.
Ono što je prethodilo otvaranju ponuda jesu prigovori koje su dostavile tri strane - investitor Ilija Dević, "Komercijalna banka" i Republičko javno pravobranilaštvo.
Ilija Dević za 021.rs kaže da je stečajni sudija Slobodanka Komšić 16. marta brzinski odbila primedbe sve tri strane, kako bi se omogućila prodaja u sredu, 17. marta. Dević navodi i da stečajni upravnik nije prisustvovao otvaranju ponuda, što je u suprotnosti sa oglasom o prodaji. Investitor tvrdi i da se stečajni upravnik nalazi u kovid bolnici i da je u toku pokušaj dostavljanja dokumentacije u bolničku ustanovu kako bi je potpisao i ozvaničio prodaju.
"Žuri im se sa prodajom, jer sam na rad stečajnog upravnika imao niz utemeljenih primedbi, a on je radio ono što je sud nalagao. Ukoliko bi se, ne daj Bože, osamdesetogodišnjem upravniku nešto dogodilo, sudije Privrednog suda u Novom Sadu bi imale veliki problem, jer niko ne bi želeo da učestvuje u takvom kriminalu. Za servis je predata ponuda od 1,45 miliona evra, a samo izveštačena izgubljena dobit servisnog centra od strane komisije veštaka sa Mašinskog fakulteta iznosi 80 miliona evra. Republičko pravobranilaštvo je sve vreme ćutalo na uništenje državnog kapitala. Ja i dalje ukazujem da Specijalno tužilaštvo i Republičko tužilaštvo treba ozbiljno da se uključe u ispitivanje slučaja ATP Vojvodina, jer svi učesnici zajedno predstavljaju organizovanu kriminalnu grupu. Tu postoji sprega države sa organizovanim kriminalcima. Slučaj ATP Vojvodine nalazi se na spisku 24 sporne privatizacije, gde sam ja oštećen kao investitor, i nalazi se u monitoringu Evropske komisije za poglavlje 23 koje se tiče vladavine prava", poručuje Dević.
On dodaje i da investicija ATP Vojvodina treba da funkcioniše kao auto centar, autobuska stanica i servisni centar, te da bi svako razdvajanje predstavljalo uništavanje zamišljenje celine.
Početkom marta investitor nikada zaživelog kompleksa ATP Vojvodina saopštio je da se priprema teren da tu investiciju kupi neko kome će Grad Novi Sad dozvoliti da obavlja delatnost.
Dević je Autosaobraćajno preduzeće "Vojvodina" kupio na aukciji 2004. godine, a dve godine kasnije je sa tadašnjom gradonačelnicom Majom Gojković potpisao ugovor kojim se obavezuje da izgradi novu stanicu i servisni centar, dok se Grad obavezao da će izmestiti autobuski saobraćaj na novu lokaciju, što se nije desilo.
Preduzeće je pod pritiskom kredita otišlo u stečaj, a oko 500 radnika je ostalo bez posla. Serija sudskih procesa oko nove autobuske stanice i servisnog centra traje već 14 godina.
Komentari 32
Milan
Nedja Hrustić
Radič
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar