Sastanku su prisustvovali predstavnici kineske kompanije CRBC, na čelu sa direktorom Zhang Xiaoyuan, objavio je Vučević na instagramu uz fotografije i slike budućeg mosta i petlje.
Inače, ponuda CRBC-a je bila najpovoljnija od svih prispelih, za trenutno najvažniji infrastrukturni projekat u Novom Sadu, navodi se u objavi.
"Razgovarali smo o idejnom rešenju mosta i njegovom budućem izgledu, a podsećam da je početak radova na gradnji ovog novog mosta planiran za kraj ove godine, da će se nalaziti u produžetku Bulevara Evrope u Novom Sadu i da će se tako omogućiti spajanje trase sa Fruškogorskim koridorom, čija izgradnja počinje u maju", naveo je Vučević.
Dodaje da je iskoristio priliku da porazgovara i o Fruškogorskom koridoru, jer povezuje sremske opštine, a nastavlja se i na autoput Ruma - Šabac. Vučević je naglasio da je reč o velikom projektu, od nacionalnog značaja.
"Takođe, s kineskim prijateljima bilo je reči i o izgradnji centralnog postrojenja gradskog prečišćivača otpadnih voda, leve obale na lokaciji između starog Kaćkog puta i puta E-75 Beograd - Subotica, na lokalitetu Sever IV", naveo je Vučević.
On je istakao i da se razgovaralo i o izgradnji centralnog postrojenja gradskog prečišćivača otpadnih voda, na desnoj obali Dunava na lokaciji kod Rokovog potoka u Petrovaradinu.
Plan generalne regulacije mosta u produžetku Bulevara Evrope stavljen je na javni uvid, a građani i zainteresovana lica prigovore mogu da dostave prigovore do 11. aprila. Plan obuhvata deo planiranog produžetka Bulevara Evrope od Ulice Tone Hadžića do postojeće raskrsnice Karađorđeve ulice i Državnog puta 119 u Sremskoj Kamenici.
Vučević je objavio da je projekat novog mosta Vlada Srbije proglasila projektom od nacionalnog značaja, što, između ostalog može da znači i zaobilaženje redovnih procedura javnih nabavki. Ovu pretpostavku potvrđuje i objava od pre nekoliko dana da je za izgradnju mosta stiglo tri ponude kineskih kompanija.
Podsetimo, tokom predizborne kampanje u junu prošle godine Vučević je
predstavio maketu mosta koja je izrađena na osnovu Generalnog projekta koji je 2019. godine naručila Uprava za građevinsko zemljište i investicije. Maketa je izrađena na osnovu Generalnog projekta koji je naručila Uprava za građevinsko zemljište i investicije, o čemu je
021.rs već pisao.
Gradonačelnik je tada naveo da očekuje da će Plan generalne regulacije mosta koji je sada na javnom uvidu biti usvojen do kraja prošle godine.
Gradnja ovog mosta u planovima razvoja Novog Sada pominje se više od pola veka, čak i pre nego što se razmišljalo o gradnji Mosta slobode. Tek pre nekoliko godina gradnjom Bulevara Evrope i Bulevara Patrijarha Pavla završene su sve saobraćajnice ka novom mostu. Ranije se, između ostalog, i zbog sredstava potrebnih za gradnju koja su, samo za most bez ostalih radova, u visini polovine godišnjeg budžeta grada, verovalo da izgradnja neće početi pre 2025. godine. Međutim, kako je najavljeno veliki deo sredstava uložiće država. Sam predsednik Srbije Aleksandar Vučić nedavno je najavio skori početak radova na ovom mostu i na Fruškogorskom koridoru. Dodatne komplikacije moglo bi predstavljati i rešavanje imovinsko-pravnih odnosa.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 47
Milan
Vlada
Jedino pitanje je - koliku štetu će napraviti u tom pokušaju.
Rodjo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar