Novi Sad upravo priprema postupak dodele prve ture subvencija u iznosu od osam miliona dinara, u kom će subvenciju od 10.000 dinara dobiti najviše 800 građana.
Interesovanje je već veliko. Gradska uprava za zaštitu životne sredine
prvo mora da izabere organizaciju koja će sprovesti postupak dodele novca građanima, a nakon izbora udruženja
ide se na javni poziv i građani će moći da pošalju svoje prijave. Detaljnije o celom postupku i odokativnim rokovima čitajte na
OVOM LINKU.
Kako kaže Vučević, sa drugom turom subvencija dodelila bi se suma novca koja pokriva pristojan broj novih bicikala na ulicama, gotovo 2.000.
"Tehnički je teško sprovesti postupak, da ne bude zloupotreba - da li da se ide na profakturu ili na dostavljanje fiskalnog računa (za pravdanje kupovine), da vodimo računa ko se prvi prijavio ili kako će se građani prijavljivati. Mislim da ne pomažemo samo građanima i ekologiji već i prodavcima i njhovim servisima i vidim da nas mnogo gradova zove da 'prepišu'. Beograd nas je isto zvao, Vesić ima isto neku svoju koncepciju, ali to je manje-više ono što smo mi počeli i mislim da ćemo svake godine izdvajati više i više para da idemo u potpuno drugi saobraćajni trend. Ovo je odgovor na pritisak koji imamo na saobraćajnicama. Mesečno dobijam istraživanja i prema svim parametrima problem parkiranja i gužve u saobraćaju nam je u prva tri najveća problema, uvek. Odgovor jesu podzemne garaže, bolji gradski prevoz, ali i biciklizam koji je deo kulturnog nasleđa i načina života u Novom Sadu", navodi Vučević za 021.rs.
On je najavio da će se ove godine krenuti u rekonstrukciju dela Futoške ulice i Futoškog puta (detaljnije o tome čitajte
OVDE).
"Pritiskam moje da završimo posao za međunarodni koridor od Futoga do Telepa i onda nam ostaje poslednja faza, od Telepa do Limana III, Šekspirove ulice. Imamo gotov projekat Novi Sad - Rumenka - Irmovo - Kisač, a radimo i za biciklističku stazu Novi Sad - Kać - Budisava, to su sve projekti od dva-tri miliona evra. Mislim da ćemo konačno završiti i biciklističku stazu Bukovac - Petrovaradin", najavljuje gradonačelnik Novog Sada.
Dodaje da mu se sviđa ideja koju je predložio predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović, a predviđa da se na trasi stare železičke pruge Novi Sad - Petrovaradin - Beočin uradi biciklistička staza, u cilju razvoja koridora.
Projekat koji, kaže, nije stavljen sa strane i o kom se razgovara sa stranim institucijama je izgradnja pešačko-biciklističkog mosta preko mosta Franca Jozefa.
Komentari 13
Vlada
Retko kad se viđa da neko uspe da ugura dva potpuna figmenta mašte u komentar od tri reda. Svakako se nadam da ne učestvuješ u saobraćaju u bilo kojem kapacitetu osim kao pešak pod nadzorom pratioca.
Dragan
marko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar