Ponovo na prodaju autobuska stanica ATP Vojvodine, cena znatno umanjena

Autobuska stanica ATP Vojvodine ponovo je ponuđena na prodaju i to po ceni sa 2.226.916,15 evra, što je za oko 700.000 evra manje nego prethodni put, saznaje 021.rs.
Ponovo na prodaju autobuska stanica ATP Vojvodine, cena znatno umanjena
Foto: 021.rs

Ovo je treći pokušaj prodaje preostale imovine ATP Vojvodine u poslednjih osam meseci, a stečajni upravnik je u međuvremenu uspeo da  proda novu servisnu stanicu za malo više do početne cene od 1,45 miliona evra (170.715.560,40 dinara) i stari servis sa pratećim objektima za 1,3 miliona evra (153.080.478,41 dinara), što je skoro 400.000 evra više od početne cene.

Novi servis je kupilo preduzeće Matijević preko svoje firme "MAT - Real estate doo", a stari servis je pazarila firma "Evro dom" iz Kaća.

Od prodaje u martu do sada, najveći deo ovih sredstava u stečajnom postupku je iskorišćen za pokrivanje potraživanja "Credit Agricole banka" i njoj je dato 162.050.249 dinara, "Vojvodina-Bačkaput" 4,3 miliona i Poreskoj upravi 3,2 miliona dinara, kao i nešto malo drugim poveriocima.

Sada je na prodaju jedini vredni preostali deo ATP Vojvodine, autobuska stanica površine od 4.921 metara kvadratnih, sa portirnicom i benzinskom pumpom, a sve se nalazi na više od dva hektara zemljišta.

Ovo je stanica koja je građena 2005/2006. godine kako bi bila nova međumesna stanica u Novom Sadu po zamisli tadašnjeg vlasnika Ilije Devića nakon privatizacije i dogovora sa tadašnjim vlastima u gradu (Srpska radikalna stranka), ali na kraju od toga ništa nije bilo jer ostali prevoznici nikad nisu prešli na novu stanicu, a istovremeno loše rukovođenje preduzeća je dovelo do raskida privatizacije i uvođenja stečaja.

Investitor Ilija Dević poručuje da je preduzeće otišlo u stečaj jer Grad Novi Sad nije ispunio svoju ugovornu obavezu koju je primio na sebe, a ne zbog lošeg poslovanja.

"Saobraćajno preduzeće ATP Vojvodina sam kupio kao uspešan privrednik koji posluje od 1974. godine, uposlio sam 200 radnika, povećao promet za 300 odsto i doveo zastupstvo 'Setra' i "Mercedesa', postao ovlašćeni servis EvoBus-a, nakon toga sam izgradio novu autobusku stanicu na osnovu izdatih planskih dokumenata Grada Novog Sada, gde se Grad obavezao da ispuni ugovornu obavezu. Za investiciju nisam dobio povlašćene državne kredite niti bilo kakve subvencije, investiciju sam završio iz svojih sredstava i kredita", kaže Dević.

Rok za dostavljanje ponuda je 30. jun.

Ukoliko uspe prodaja po početnoj ceni većoj od 2,2 miliona evra, to će omogućiti da se pokrije samo deo preostalih potraživanja, jer ATP-u ostaje da isplati još oko 830 miliona dinara poveriocima prvog reda i 945 miliona dinara poveriocima četvrtog reda.

  • No name

    30.05.2021 20:43
    Tu treba roknuti bazen,iovako ih fali!!
  • sad novi sad

    25.05.2021 20:40
    e sad!
    bilo bi super da GSP Novi Sad otkupi ovu lokaciju (ATP) i tu prebaci samo svoj međugradski prevoz, a sadašnjoj lokaciji da ostane za gradski prevoz, a prostor do mekdonaldsa da bude za taksi... pa tako bude sve lepo raspoređeno...
  • Rođak

    25.05.2021 17:28
    Moj rođak je svojevremeno dobio ponudu da sasije uniforme za radnike nove autobuske stanice, zaduzio se u banci da bi ispostovao rok. Epilog je sledeci, posao propao banka im oduzela masine, kucu zena mu dobila rak i umrla sve od nerviranja i za ovo neko treba da odgovara

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti