To će mnogima biti odlična šansa za zaposlenje u Novom Sadu.
Nakon tri vrlo uspešne godine u Srbiji i utemeljenja vizije kompanije za budućnost, Continental je spreman da napravi još jedak ogroman korak u unapređenju auto-industrije i proizvodnji tehnologije koja u Srbiji još nije viđena.
Proizvodnja u Novom Sadu biće osnov razvoja ove industrije u Srbiji, profitabilna izvozna prilika, ali i prilika za mnoge operatere i inženjere da pronađu posao u kompaniji u kojoj će imati odlične uslove za rad i napredak.
Nova fabrika i novi ljudi
Fabrika je već uposlila oko 60 ljudi koji pripremaju teren za ozbiljan rad na savremenim mašinama i pogonima u auto-industriji. Ono što vrsni inženjeri "zamisle" u Istraživačko-razvojnom centru Continentala stvaraće se u novoj fabrici, a do kraja ove i naredne godine zainteresovani za rad u ovoj industriji imaće odlične prilike da se pronađu na mnogim radnim pozicijama koje se trenutno formiraju u ovoj poslovnoj jedinici za proizvodnju vrhunskih delova za automobile.
Svoje mesto će u narednim mesecima u Continentalu moći da pronađu tehničari i operateri u proizvodnji, vođe proizvodnje, smenovođe, magacioneri, ali i inženjeri i mnogi drugi, kaže za 021.rs menadžerka ljudskih resursa fabrike Continental Automotive Serbia u Novom Sadu Jelena Mimić Milanović.
"Oni koji prate tržište i oglase primetiće da imamo aktuelne pozicije iz oblasti kvaliteta, što je logično jer nam je kontrola kvaliteta izuzetno bitna. U ovim trenucima intenzivno tragamo za specijalistima i tehničarima koji će imati priliku da uče od naših najiskusnijih profesionalaca sa lokacija u Evropi, svi će proći adekvatne obuke i radiće u novoj fabrici, sa novim mašinama, u kompaniji koja neguje rast 'iznutra'", pojašnjava naša sagovornica.
Na pitanje da li će biti traženi isključivo ljudi sa iskustvom, Jelena Mimić Milanović napominje da to neće biti slučaj - naime, u uslovima kad otvarate prvu "high tech" fabriku u Novom Sadu, ne možete da očekujete napredne nivoe znanja i veliko iskustvo.
"Zato postoje obuke, treninzi, strpljenje u timu i zaista je dosta toga individualna stvar. Očekuje se da će nekima biti potrebno tri do šest meseci da potpuno uđu u proces jer proizvodnja 'od nule' tek treba da počne, ali u fabrici vlada uzbuđenje, optimizam i ona pozitivna trema koju imate kad znate da radite nešto veliko i postoje velika očekivanja od vas. Ipak, odabrati Novi Sad za ovakav tehnološki poduhvat nije mala stvar, ali želimo da ispunimo naša, a potom i očekivanja cele industrije i da Srbija ima veliku korist od onoga što rade ljudi u našoj fabrici", otkriva menadžerka ljudskih resursa fabrike Continental Automotive Serbia u Novom Sadu u razgovoru za 021.rs.
Fabrika je otvorena u vreme epidemije covid-19 infekcije u Srbiji i svetske pandemije, koja je mnoge ostavila bez posla. Pokrenuti ozbiljan, velik biznis u vreme epidemije nije nimalo lako. Međutim, Continental je učinio upravo to i sada u ovim nesigurnim uslovima za opstanak ljudima će biti ponuđena radna mesta sa atraktivnim i konkurentnim zaradama.
"Planiramo da zaposlimo najmanje 500 ljudi, a taj broj će samo rasti, jer ćemo konstantno zapošljavati. Do kraja ove godine trebalo bi da imamo najmanje 150 zaposlenih. Osim ove, imaćemo novu lokaciju - tri puta veći pogon u Kaću i tri puta veće potrebe za radnicima. Oni koji se sada zaposle imaće velike šanse i priliku za dalji rast i napredovanje", naglašava Mimić Milanović.
Jedna od novih zaposlenih u fabrici sa kojom smo razgovarali je Ema Milošević, koja je došla pre desetak dana i radi na poziciji asistenta tima za inženjering i proizvodnju. Kako kaže za 021.rs, u ovaj sektor je prešla iz potpuno druge priče, budući da je godinama radila u turizmu.
"Epidemija me je stavila u položaj da moram da menjam karijeru i tražim sigurnost, a razmatrala sam automobilsku ili IT industriju. Konkretno, izabrala sam Continental jer poznajem dosta ljudi koji su se zaposlili i imaju pozitivna iskustva i kad sam videla oglas na Infostudu, pregledala sam poziciju i potpuno se pronašla. Imala sam u međuvremenu druge intervjue, ali nisu ispunili moja očekivanja i počela sam polako da gubim nadu. Potom sam dobila poziv iz Continentala i obavila razgovor, a ceo proces je tekao vrlo brzo i imala sam baš prijatno iskustvo. Kad su mi javili da sam primljena, bila sam nervozna jer nikad nisam radila u tako velikom timu i u korporaciji, ali odmah po prijemu sam se upoznala sa timom i sa nadređenima i bilo je dosta opuštenije", priča Ema Milošević.
Kako dodaje, ima sve uslove za rad koji je ispunjavaju, počev od sigurnosti u okruženju, budući da se u Continental Automotive Serbia do savršenstva poštuju sve epidemiološke mere.
"Rad od kuće je moguć i on je zapravo razlog zašto još uvek nisam uživo upoznala sve svoje kolege. Ovde se ceni rad, tako da odmah znam da je bitno da uradim svoj posao i da će on biti cenjen. Zato mi je i drago što sam se u ovom trenutku razvoja fabrike zaposlila. Izazovno je i novo, uče se procedure, ali sve je profesionalno, korektno, pošteno i prijatno za rad", opisuje svoj novi posao u Continentalu naša sagovornica.
Nju, kao i sve ostale zaposlene, očekuje 24 dana godišnjeg odmora, privatno zdravstveno osiguranje, obezbeđen prevoz do pogona i drugi odgovarajući uslovi za rad u Continentalu.
Na zainteresovanima za posao u Continental Automotive Serbia je da već sada obrate pažnju na oglase - možda se među njima krije savršeno radno mesto u najsavremenijoj "high tech" auto - industriji u Srbiji.
Detaljnije o novostima unutar kompanije pratite na
Fejsbuk stranici Continentala u Srbiji. Za direktan kontakt u vezi sa zaposlenjem u fabrici u Novom Sadu na raspolaganju je mejl adresa
ljudskiresursi.ns@continental.com.
Komentari 9
Znalac
osnivajuu SOPSTVENE kompanije.
I onda ih, po potrebi, proširuju.
Ostali su, manje ili više plaćene - sluge.
Vladimir
Jovan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar