To je danas najavio ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović dodajući da će građani za vožnju od 30 minuta plaćati oko 1.000 dinara.
"Dva puta dnevno će građani moći da putuju direktno od Beograda do Novog Sada i stignu za 30 minuta i to će koštati oko 1.000 dinara, bez mnogo stajanja. Neki vozovi će se zaustavljati na više stanica i vožnja će biti jeftinija, a trajaće oko 48 do 52 minuta", rekao je Momirović gostujući na TV Prvoj.
Ministar je rekao da će Štadler isporučiti Srbiji prvi brzi voz do kraja oktobra, a drugi i treći do kraja godine.
"To su najbolji vozovi tog tipa koji postoje u svetu", naglasio je Momirović.
Momirović je rekao da su mu predstavnici Štadlera, kada je bio u poseti toj kompaniji, rekli da će Srbija postati veliko tržište i da ćemo verovatno morati da kupimo u narednih pet do osam godina više od 100 kompozicija vozova.
"Jedna kompozicija košta oko 25 miliona evra, ali ako to podiže ekonomiju zemlje i vraća novac, onda je relativno da li je to skupo", naveo je ministar.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 84
Kostunica
Струјни напон наше железнице је 25 киловолти, које се претварају у неке друге вредности да би се максимално искористила снага енергије, али то је већ наука, па да не збуним већину, сетите се кад на вестима јаве да је неко погинуо од струјног удара јер је шетао по вагонима (25000 волти)!?
Mirko care, svaka cast, ja bih tebe odmah u Glavni odbor SNS-a!
Mile
Чортановци
Ко ће се, пријатељу, возити локалним возовима, када су поукидане локалне ж. станице (Карловсчки виногради, Чортановци Дунав, Чортановци и Бешка?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar