Grad traži firmu koja će da kontroliše izgradnju javnih garaža

Iz budžeta grada će se dati 57,6 miliona dinara za nadzor nad projektom gradnje tri podzemne i jedne nadzemne garaže u centru Novog Sada, saznaje 021.rs.
U javnoj nabavci koji je raspisala Uprava za građevinsko zemljište i investicije navodi se da će ponuđač koji dobije posao na tenderu raditi na koordinaciji i posredovanju između Grada i koncesionara, što je austrijski "Best in Parking – Holding" i novosadska "Inobačka", odnosno preduzeće pod imenom "Javne garaže" gde je austrijski partner vlasnik 65, a srpski 35 odsto.
 
Ovde se radi o nadzoru nad gradnjom podzemnih garaža u Ulici Modene, na Trgu republike i ispod zelene površine kod Skupštine Vojvodine, kao i spratne garaže u Šafarikovoj ulici.
 
U konkursnoj dokumentaciji, u koju je 021.rs imao uvid, piše da će firma koja dobije posao na tenderu u ime Novog Sada raditi skoro potpuni nadzor i kontrolu - od organizovanja aktivnosti na izmeštanju komunalne infrastrukture, preko kontrole dokumentacije koju će koncesionar izraditi, ali i poslovima kao što su mesečni i drugi izveštaji Gradu.

Rok za podnošenje ponuda na tenderu je 6. jul u 11 časova, a u slučaju da dve ili više ponuda imaju istu najnižu ponuđenu cenu, prednost će se dati ponuđaču koji je ponudio nižu cenu za lokaciju kod Banovine.

Podsetimo, Novi Sad je prošle godine potpisao ugovor o koncesiji na 40 godina, uz tri godine perioda za projektovanje i gradnju, četiri javne garaže i sada uveliko traju pripreme za njihovu izgradnju i očekuje se da prvi radovi budu u prvih šest meseci 2022. godine u Modeninoj.

Novi Sad je koncesionaru predao već lokacije u Modene i kod Banovine, dok za Trg republike rok za predaju ističe 4. septembra što je tačno godinu dana od potpisivanja ugovora o koncesiji. Za treću lokaciju na uglu Šafarikove i Uspenske još traje rešavanje imovinsko-pravnih odnosa i Grad ima rok od dve godine da to reši, što je 4. septembar 2022. godine. Kada sve sve to završi, u roku od 120 dana treba da lokaciju preda koncesionaru.

Kažimo i da podzemna garaža u Modeninoj treba da ima 100 parking mesta po etaži, uz preporuku da ima dva podzemna nivoa, zatim da podzemna garaža kod Banovine treba da ima dva nivoa sa 180 parkinga, dok bi podzemna ispod Trga republike imala dva nivoa ispod zemlje sa ukupno 400 parking mesta. Spratna garaža na uglu Šafarikove i Uspenske ulice sa podrumom i četiri sprata bi imala kapacitet od 350 parking mesta. 

  • Laloš

    08.06.2021 09:20
    GARAŽA
    Javnu garažu da ali ne u centru grada. Saobraćaj se iz centra grada izmešta i pristup imaju samo vozila javnog saobraćaja. Zašto mi u svemu što je loše treba da budemo jedinstveni (napredni)?
  • Dragica

    06.06.2021 16:23
    elektro
    Predato na koncesiju u narednih 40 godina, a vec se najavljuje u narednih 10 prelazak na elektricna auta koja sigurno nece biti za nas standar i retko ko ce moci da vozi auto..., i sadasnja auta su sve veci luksuz za vecinu, nego vozimo je je gradski jako los..
    Definitivno treba unapediti gradski saobracaj.
  • Joži

    06.06.2021 11:35
    U svakom naselju treba izgraditi javne garaže shodno broju stanova, a ako vec tu izgradnju finansira grad...onda zakup garaznog mesta neka placaju investitori i to za svaki stan po jedno garazno mesto za narednih 10 do 15 godina...to je pravda koja treba da se sprovede, ako se misli i radi u interesu naroda...e sad ako se radi u interesu takuna...onda nista...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti