Kako za 021.rs kaže Daniela Stojković iz inicijative Dunavac-Šodroš ovo je tek početak borbe protiv izgradnje mosta.
"Mi sad krećemo sa protestima koji neće stati. Ljudi su spremni, kad za to dođe vreme, da tamo izađu i ispred bagera. Borba sad počinje prsa u prsa, s obzirom na to da smo iscrpeli sva pravna i administrativna sredstva koja su nam bila na raspolaganju", ističe Stojković.
Kako navodi, oni moraju još jednom da izraze svoje negodovanje, jer se urbanisti i nadležni nisu obazirali na prigovore građana i struke.
"Nisu se obazirali ni na Poseban prostorni plan međunarodne reke Dunav, koji je iznad plana koji treba da se donese. Oni su tu moju primedbu usvojili, ali tako što su dodali u tekst da je u pitanju međunarodna reka Dunav - i tu su završili. Navodno se oni sad ponašaju u skladu sa tim višim planom što apsolutno nije istina", objašnjava Stojković.
Kako kaže, urbanisti stvar posmatraju isključivo sa strane saobraćaja i potpuno zanemaruju pitanje kulture života, zdravstvena pitanja i ekološka pitanja. Kao jedno od njih navodi uništavanje mrestilišta na Dunavu.
Ističe da je alarmirana i međunarodna javnost.
"Idemo i sa tužbama. Tužićemo NN lica za uzurpaciju zemljišta, ali i gradske službe, upravo Urbanizam, zbog ugrožavanja opšte bezbednosti. Tužbe se trenutno pripremaju", najavljuje Stojković.
Aktivisti se mahom protive narušavanju kvaliteta života građana koji stanuju u blizni planiranog mosta i vijadukta, kao i uništavanju prirode dela Kameničke ade.
Sednica Skupštine na kojoj će se odlučivati o ovom planu zakazana je za petak u 10h, a zbog poštovanja mera protiv širenja epidemije održava se u zgradi Skupštine Autonomne pokrajine Vojvodine. Plan obuhvata više od 21 hektara površine, uglavnom neizgrađenog prostora, osim u delu Ulice Sime Matavulja i zapadnog dela gde je kasarna.
Predložena saobraćajnica treba da bude primarna gradska saobraćajnica (gradska magistrala) namenjena kretanju automobila, javnom gradskom prevozu, teretnom saobraćaju, pešacima i biciklistima, te da omogući prelaz sve planirane infrastrukture preko Dunava, uz uslov da se obezbedi slobodan profil plovnog puta.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 107
Lufthansa
dijasporac
Link za bivse i drage sugradjane kojima secanje seze samo par dana unazad, link sa ovog istog portala iz 2011. Te 2011 smo se jos oporavljali od neuspeha fudbalske reprtezentacije u J.Africi, Bora Novakovic je stolovao u ZiG-u, Rodni boy bio glavni u gradskoj kuci, Bojan dr Pajtic je pokusavao da postane shef umesto Tadica, Goca Comic je uzor demokratije a chika dijasporac je upravo izbrojao svoju prvu godinu u dalekoj pecalbi, pecalbi na 10.000km od kuce u rodnom Ujvideku.
Dakle, radovi na Bul.Evrope kao buducoj saobracajnici koja ce povezivati autoput SU-BG sa Dunavom i takodje buducim mostom su te 2011 povereni preduzecu Borovica iz Rume. Sve odobreno od skusptinske vecine koju su cinili DS, LSDV i ostali trabandi, protiv su bili poslanici SNS. Danas je obrnuta situacija, SNS i trabandi su za most, vanparlamentarna opozicia (gde su oni iz DS-a koji nisu preleteli) je protiv, samo Canak nije menjao poziciju - cvrsto ostaje za gradnju mosta. Grdadjani se te 2011 nisu uznemili, 2021 jesu. Jedina konstanta u svemu je Canak, covek od stava :p
dijasporac
@Nemanja
Most ne ide preko Kamenicke ade, gradi se pored kasarne i brodogradilista po sadasnjoj trasi puta za Ribarac, pogledaj plan na: http://www.nsurbanizam.rs/gpns
Uzgred, na tom istom sajtu postoji i plan za buduce saobracajnice oko Ujvideka, buduca saobracajnica M21 je predvidjena za kamionski saobracaj iz Backe i Banata za Srem a ne ova u nastavku Bul.Evrope. Pogledati Generalni plan na sajtu urabinistickog zavoda NS, ima ga i u grafickom obliku za one koji poput Nemanje ne umeju da razumeju ono sto je napisano.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar