Bez glasa protiv usvojen plan izgradnje novog mosta u Novom Sadu

Urbanistički plan novog mosta u Novom Sadu, koji bi trebalo da se gradi u nastavku Bulevara Evrope, usvojen je bez glasa protivljenja u Skupštini grada.
Bez glasa protiv usvojen plan izgradnje novog mosta u Novom Sadu
Foto: 021.rs
Na zasedanju je bilo nekoliko rečenica protiv ovog projekta, koje su stigle iz tabora Demokratske stranke Srbije i Srpske radikalne stranke, koje su ponovile pojedine primedbe građana i stručnjaka, a koje su se odnosile na gradnju vijadukta iznad Bulevara Evrope u dužini od nekoliko stotina metara. 
 
Međutim, na glasanju DSS je bio uzdržan, dok je SRS glasao za usvajanje urbanističkog plana mosta. 
 
Šef odborničke grupe DSS Bojan Radojević naveo je da se slažu da je potrebno da se gradi most i da je to plan koji postoji decenijama, ali da ima tehničkih manjkavosti.
 
"Vijadukt kreće znatno ranije, čime će stanovnici ovog dela grada biti ugroženi, jer će im biti zaklonjen pogled, povećaće se buka i drugo. Drugi problem je što Novi Sad neće imati direktnu korist od tog mosta, jer će imati prvenstveno tranzitni saobraćaj. Takođe, DSS smatra da je potrebniji most kod Begeča ili Futoga i uzvodno, jer tamo se Dunav još prolazi skelom", poručio je Radojević.
 
 
Predstavnici vlasti iz redova SNS, LSV, SPS i drigih partnera su uglavnom ponavljali da se radi o neophodnom projektu za rasterećenje saobraćaja.
 
Na sednici je, u ime Gradskog veća, govorio zamenik gradonačelnika Milan Đurić koji je ponovio da se radi o projektu od nacionalnog značaja, kao i da je most u gradskim urbanističkim planovima od 1951. godine.
 
"Opravdanost njegove izgradnje najbolje pokazuju statistički podaci od prošle godine koji govore o tome da naš grad raste, ima više od 400.000 stanovnika i oko 120.000 registrovanih vozila i ovakav rast zahteva i četvrti most koji će omogućiti rasterećenje najopterećenijeg putnog pravca u gradu, od Mosta slobode do Železničke stanice, duž Bulevara oslobođenja. Sve raskrsnice na tom potezu su pod velikim saobraćajnim pritiskom. Takođe, most će povezati državne puteve, Srem, Mačvu, Posavinu i Semberiju sa Bačkom i olakšati stanovnicima ovih regija pristup Novom Sadu i povezaće se sa Fruškogorskim koridorom", naveo je Đurić. 
 
 
On je podsetio i da se na projektu mosta ubrzano radi i sa kineskim partnerima, kao i da je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture već potpisalo Memorandum na osnovu kojeg je započeta izrada tehničke dokumentacije.
 
Tokom sednice održan je protest građana ispred zgrade Skupštine Vojvodine, gde zaseda gradski parlament. Međutim, odbornici i čelnici grada se nisu obazirali na okupljene građane. 
 
Na Sednici Skupštine grada o drugim tačkama dnevnog reda nije bilo neke posebne rasprave, izuzev dela o urbanističkim planovima, gde je opozicija ponovila i ranije čute primedbe koje se odnose na izlazak u susret željama privatnih investitora. 
 
Kažimo i da je Skupština grada ponovo odobrila da se proda 126.085 m2 zemljišta, u radnoj zoni Sever IV, beogradskoj kompaniji CTP Invest za potrebe gradnje fabrike japanske firme Nidek. Odbornici su po drugi put dali saglasnost, jer je bio istekao rok od 30 dana za potpisivanje ugovora o prodaji. 
 
Zamenik gradonačelnika Milan Đurić rekao je za 021.rs da se sada, ponovo, prodaje 12,6 hektara zemljišta, a da će ostatak od osam hektara biti naknadno prodat, jer u ovom momentu nije neophodan Nideku. 
 
O ostalim tačakama dnevnog reda koje su danas usvoje na sednici više na OVOM LINKU
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Ronjenje Limanom

    21.06.2021 10:21
    Kad krece rusenje nasipa kao kazna Limancima za ne vernost SNS sekti?
  • bizMismen

    19.06.2021 09:44
    Posle nekoliko dana niko se nece secati ovih komentara.
    Drugim recima komentari dodju i prodju a neciji dzepovi i dalje ostaju puni.
  • komsinica

    19.06.2021 00:18
    1951. godine kada je napravljen plan Limani nisu postojali i most za tranzitni saobracaj je isplaniran da ide izvan naselja. Sada, 70 godina kasnije ta lokacija je skoro siri centar grada, i taj stari plan jednostavno nije vise dobar niti odrziv. Praviti obilaznicu oko grada kroz gradsko jezgro je blago receno nevidjena glupost.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti