Koje greške novosadski vozači najčešće prave?

Vesti o saobraćajnim nezgodama u Novom Sadu su svakodnevica. Prema podacima Gradske uprave za saobraćaj i puteve, kao najčešći uzrok javlja se ljudski faktor.
Koje greške novosadski vozači najčešće prave?
Foto: 021.rs
"Najčešće faktore saobraćajnih nezgoda čine: pogrešno izvođenje radnji u saobraćaju od strane vozača, preduzimanje nepromišljenih radnji od strane vozača, propusti vozača zbog lošeg psihofizičkog stanja i rasejanosti, uticaj puta i putne okoline", navode nadležni u Gradskoj upravi za 021.rs. 
 
Na teritoriji koju pokriva Policijska uprava u Novom Sadu svakog dana se beleži nekoliko stotina prekršaja Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima, a sudeći po broju prekršaja, vozači u Novom Sadu najmanje poštuju ograničenja brzine.
 
Osim toga, policajci često pišu kazne i za nekorišćenje sigurnosnog pojasa, nedozvoljenu upotrebu mobilnog telefona od strane vozača, nepostupanje po saobraćajnom znaku i nepropisno parkiranje.
 
Među pešacima i biciklistima najčešće stradaju stariji
 
Ključni problem kada je u pitanju bezbednost biciklista u saobraćaju jeste njihova ranjivost. Biciklisti su, pri slabijoj svetlosti, teško uočljivi što dodatno pogoršava njihovu bezbednost na mestima gde nema uređenih staza.
 
  
 
"Broj poginulih biciklista u toku 2020. godine je četiri, a najviše je poginulih u starosnoj grupi od 54 do 65 godina", pokazuju podaci Gradske uprave za saobraćaj i puteve.
 
Stariji pešaci su takođe među ugroženijim grupama. 
 
"Tokom protekle godine (na teritoriji Novog Sada) poginulo je osam pešaka, a najviše ih je u starosnoj grupi 65 i više godina", kažu nadležni.
 
Upravo iz ovih razloga jedan programa koje sprovodi gradski Savet za kordinaciju bezbednosti saobraćaja je edukacija osoba starijih od 65 godina ali i biciklista.
 
Manji broj saobraćajnih nezgoda na teritoriji Srbije nego 2019. godine
 
Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku, ukupan broj udesa sa nastradalima u 2020. godini manji je za 13,4 odsto u odnosu na 2019. godinu.
 
Međutim, veći broj udesa sa nastradalima zabeležen je u naselju i iznosi 75,1 odsto od ukupnog broja saobraćajnih nezgoda koje su se desile 2020. godine.
  • siče

    20.07.2021 15:20
    neozbiljan narod
    Veca kontrola policije.Postovanje zakona.Za prekršaje samo kazne,kazne i samo kazne !
  • Vlada

    19.07.2021 13:49
    @Tja

    Član 146. stav 2, tačka 3. ZOBS-a:
    'trepćuće zeleno svetlo - dozvoljen prolaz i nagoveštaj da će se uskoro uključiti crveno svetlo.'
    U pravu si, sve ovo je pitanje vaspitanja i nepoštovanja saobraćajnih zakona kod brbana koji misle da je bog saobraćaja lično njih blagoslovio.

  • sasa

    19.07.2021 12:46
    najeb*smo
    a pogledajte asfalt na prvoki fotki .... takva je cela Jovana Subotića

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti