Traže se firme za rekonstrukciju još jedne deonice staza na Futoškom putu

Odmah nakon početka pripreme terena za rekonstrukciju prve deonice pešačkih i biciklističkih staza Futoškom putu, Grad je počeo da traži izvođače za drugu deonicu.
Traže se firme za rekonstrukciju još jedne deonice staza na Futoškom putu
Foto: 021.rs
Radnici pripremaju teren za rekonstrukciju deonice od Hajduk Veljkove do Bulevara patrijarha Pavla počinje, a Grad je upravo raspisao javnu nabavku za izvođače radova u drugoj fazi, na deonici od Hajduk Veljkove do Antona Čehova. To će biti prva od dve etape.
 
Druga etapa obuhvatiće deonicu od Antona Čehova do početka Futoške tj. do Bulevara oslobođenja.
 
 
Kako su za 021.rs ranije potvrdili u Gradskoj upravi za građevinsko zemljište i investicije, 119 miliona koštaće radovi na ovoj celoj deonici. Prva etapa, definisana ovom nabavkom, koštaće 49,5 miliona dinara i ugovorom će biti definisan rok završetka posla od 240 dana (osam meseci). U druoj polovini septembra biće poznato koje firme će rekonstruisati ovaj deo Futoškog puta.
 
Podsetimo, celokupan projekat za nove staze duž Futoške i Futoškog puta podrazumeva proširenje biciklističkih staza na širinu od dva metra, što će omogućiti brži i bezbedniji protok biciklista u oba smera. I pešačke i biciklističke staze biće pomerene dalje od korenovog sistema stabala duž cele ulice, a nije planirana seča nijednog stabla. 
 
Duž deonice urediće se parking za vozila i bicikliste, biće postavljene klupe, uređeno zelenilo i postavljene pojedine pijacete (manji trgovi, u planu u Braće Ribnikar). Za pešačke staze koristiće se behaton ploče u beloj, sivoj i žutoj boji, kolski prilazi biće asfaltirani, a biciklističke staze biće obojene u asfalt crvenu na pojedinim deonicama.
 
Više o celom projektu i planovima za Futošku ulicu i Futoški put čitajte na OVOM LINKU.
 
Inače, radove u prvoj fazi, na deonici od Hajduk Veljkove do Bulevara patrijarha Pavla, radiće "Put invest" i "AB & CO". Planirano je da radovi počnu od Bulevara kneza Miloša, s leve strane, gledano od Veternika ka Jevrejskoj i da traju najduže do proleća.
  • Dragan

    31.08.2021 06:44
    Ah
    U Stokholmu to lepo rešili.Trotuar za vozila dve trake,dve trake sa svake strane kolovoza,ako je mnogo stavlja se jedna traka za bicikliste na sredini kolovoza.Diduše kod njih svaki seljak nema kola i koriste ih uglavnom za van grada.Pogledajte na you tube Stokholm.Nema ivičnjaka.Sve je na jedinstvenoj asfaltnoj podlozi sa punom trakom za bicikle.
  • Ralle

    30.08.2021 15:18
    Nemojte samo seci platane.....



  • mimi

    30.08.2021 13:28
    Sjajna vest!
    Bilo bi dobro da se razmisli gde će se biciklističke staze bojiti u crveno, da se ne bi stvarao haos kao kod Futoške pijace gde su staze crvene nepunih metar od autobuskog stajališta pa se ljudi koji izlaze iz autobusa i biciklisti kojima crvena staza daje pravo prolaza stalno sudaraju i svađaju.
    Takođe, ne bi bilo loše najzad postaviti kante za smeće na autobuska stajališta i zabraniti parking na njima. Recimo, ono stajalište kod Vršačke, gde se čeka bus za centar, služi kao parking iako postoji parking tridesetak metara dalje, kod Noviteta. A iz nekog razloga već godinama nema kanti za smeće na stajalištima od Haduk Veljkove prema Bulevaru patrijarha Pavla. Ne verujem da su kante toliko skupe.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti