Kroz novi koncept koji kombinuje vrhunsku inovativnu tehnologiju i moderan dizajn, SBB je omogućio svim posetiocima još bolje korisničko iskustvo.
"Korisnici su nam već 20 godina na prvom mestu i zbog toga smo odlučili da nakon Beograda i u Novom Sadu otvorimo jedan ovakav objekat. Sada će Novosađani uz sistem digitalnog upravljanja redovima, koji smo prvi put uveli u našem prodajnom mestu, moći da pre svega brzo, jednostavno i bez čekanja, dobiju sve informacije i usluge", rekla je Ksenija Bulatović, direktor Sektora za rezidencijalnu prodaju SBB kompanije.
Svakog radnog dana od 8 do 20 časova i subotom od 8 do 19h, vrata najluksuznije opremljenog SBB prodajnog mesta u Novom Sadu otvorena su za sve koji žele da se od iskusnih agenata upoznaju sa SBB ponudom, isprobaju
EON platformu,
EON Kids,
EON Connect,
TIDAL, saznaju sve o superiornom
SBB internetu i izmire svoje obaveze.
Novi Sad je postao prvi SBB GIGA grad 2017. godine u kom su korisnici dobili internet brzine do 1Gbps, nakon čega je SBB GIGA mreža samo u Vojvodini proširena na Suboticu, Sombor i Pančevo. Uskoro će superiorne brzine interneta i digitalna televizija stići u Vršac i Zrenjanin, budući da je digitalizacija ovih gradova u toku.
United Grupa, u okviru koje posluje SBB, i na drugim tržištima u Jugoistojčnoj Evropi uvodi novi ekskluzivni koncept prodajnih mesta.