Osvetljenje prema Petrovaradinu malo radi, malo ne radi, zbog čega je ponekad manje od polovine mosta bilo osvetljeno.
Zbog čega osvetljenje na ovom mostu ne radi pitao se i jedan čitalac 021.rs, koji je zaključio da "Žeželjev most polako, ali sigurno tone u mrak".
"Ništa začuđujuće - kod nas je tako sa svakom novotarijom, brzo nam dosadi, padne u zaborav i polako ali sigurno, ustvari brzo i rapidno počne da pada u zaborav. I nazidaćemo, i napravićemo, i zadužićemo se da nešto realizujemo ali da nešto sačuvamo i održavamo kako dolikuje - e to naš običaj nije! I sve je to već uobičajeno za nas - ali me čudi da niko od gradskih struktura, armije činovnika i raznoraznih uposlenika nije zadužen da ovo bar primeti, kamoli da reaguje?", navodi naš čitalac.
I zaista je u pravu budući da može da se zaključi da nadležni često reaguju tek nakon što za to dobiju motivaciju.
O ovom mostu brigu vodi Grad Novi Sad, ali je odgovorna i Republika budući da, zvanično, ovaj most nije samo gradska investicija.
Na pitanje 021.rs da li su preduzeti određeni koraci iz nadležnosti da se otkloni ovaj relativno sitan problem, u Gradu navode da su problem rešili - i to nepuna četiri dana nakon našeg upita.
"Nadležne institucije Grada Novog Sada, u saradnji sa investitorom izgradnje Žeželjevog mosta – JP 'Železnice Srbije', preduzele su potrebne mere na utvrđivanju i otklanjanju kvara na javnom osvetljenju na mostu. Sanirani su svi uočeni nedostaci i u petak, 3. septembra, dekorativno osvetljenje na Žeželjevom mostu dovedeno je u funkcionalno stanje", poručuju u Gradskoj kući, uz fotografije mosta koji noću sija punim kapacitetom.
U Gradu nisu obrazložili zbog čega je osvetljenje bilo u kvaru.
Originalni Žeželjev most, sagrađen 1961. i koji nosi ime svog poznatog projektanta Branka Žeželja, srušen je 1999. godine u NATO bombardovanju. Novi most sagrađen je i otvoren 2018. godine kao železničko-drumski most koji formalno nikad nije dobio ime po Žeželju, ali ga većina građana tako poznaje i naziva. Finansiranje izgradnje novog mosta pomogla je Evropska unija.
Tek godinu dana od zvaničnog "otvaranja" mosta otvorene su i pristupne saobraćajnice, ali su pojedine staze i dalje bile nedovršene. Prilikom izvođenja radova, izvođači su
zaboravili da je potrebno izgraditi i podvožnjak, pa je taj posao urađen naknadno.
Vozovi ne saobraćaju ovim mostom zbog izgradnje nove pruge.
Projektant novog mosta Aleksandar Bojović 2018. je pozvao javnost da
predloži ime projekta u kojem je učestvovao, a bilo je i nekoliko formalnih predloga gradskoj komisiji. Između ostalog, tu su bile
ideje "Most 23. oktobra" (predlog LSV), "Most 25. novembra" (SRS), "Most Aleksandra Karađorđevića" (POKS), "Most nade" (EPK 2021)...
Komentari 26
Miki
Imre
Bagonja Dragan
Da ne bude zabune, ovo traje od početka devedesetih godina, jedino što svaki naredni preuzima način rada od predhodnika i dodaje još neke svoje finese.
Da prevedem na Srpski, svaki put je sve više neradnika u javnim servisima, lova lakše klizi kroz džepove a grad nam sve više liči na neku palanku.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar